Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony DSC-P200 's nachts trekken = problemen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony DSC-P200 's nachts trekken = problemen...

    Dag allemaal!

    Heb al een tijdje een sony dsc-P200 maar het is me nog nooit gelukt 's nachts duidelijke foto's te maken...

    steeds zie je strepen van de lichtjes die schijnen op de foto? Verschrikkelijk gewoon..

    Het lukt me enkel als ik de camera volledig stil ergens op zet en dan een foto maak... zelfs de wind is al te veel...

    Iemand dezelfde camera? Zelfde probleem?

    HEEEELLLLUUUUPPPPP :d

    Bedankt alvast!

  • #2
    Re: Sony DSC-P200 's nachts trekken = problemen...

    's Nacht kun je niet uit de hand fotograferen, zelfs niet met de duurste camera. Oplossing: statief gebruiken.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Sony DSC-P200 's nachts trekken = problemen...

      Een basiscursus fotografie zou je al een stuk verder kunnen helpen.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: Sony DSC-P200 's nachts trekken = problemen...

        Ik heb ook al een tijdje een Sony P200. Voor mijn aankoop goede reviews van gelezen, maar toestel had een (bij Sony gekend en meermaals beschreven) flitsprobleem. Toestel is in herstelling geweest bij Sony, en na een tiental foto's was de flits weer kapot. Mijn toestel nogmaals een paar weken tot maanden missen zag ik niet zitten, daarom is het nu quasi onmogelijk om degtige foto's te maken in omstandigheden met weinig licht. De laatste tijd begint ook de autofocus problemen te vertonen. Ben teleurgesteld in dat toestel. Veel positieve reviews van gelezen, maar ook een paar met hetzelfde flitsprobleem en dat is serieus balen.

        Comment


        • #5
          Re: Sony DSC-P200 's nachts trekken = problemen...

          Oorspronkelijk geplaatst door Floris Bekijk bericht
          Ik heb ook al een tijdje een Sony P200. Voor mijn aankoop goede reviews van gelezen, maar toestel had een (bij Sony gekend en meermaals beschreven) flitsprobleem. Toestel is in herstelling geweest bij Sony, en na een tiental foto's was de flits weer kapot. Mijn toestel nogmaals een paar weken tot maanden missen zag ik niet zitten, daarom is het nu quasi onmogelijk om degtige foto's te maken in omstandigheden met weinig licht. De laatste tijd begint ook de autofocus problemen te vertonen. Ben teleurgesteld in dat toestel. Veel positieve reviews van gelezen, maar ook een paar met hetzelfde flitsprobleem en dat is serieus balen.

          Dit begrijp ik toch niet goed hoor. Je werkt liever met een camera op halve kracht, dan deze voor reparatie binnen te doen.
          Mvg Tim

          Comment


          • #6
            Re: Sony DSC-P200 's nachts trekken = problemen...

            Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
            Dit begrijp ik toch niet goed hoor. Je werkt liever met een camera op halve kracht, dan deze voor reparatie binnen te doen.
            Ja, omdat ik mijn toestel al zo lang moest missen, het dadelijk terug defect was en op internet nog andere mensen vond wiens probleem ook niet verholpen was na zelfs 2 a 3 keer repareren. Voor low-light omstandigheden viel ik dan terug op mijn oud machien. In die tijd had ik ook weinig tijd om te fotograferen, maar nu wens ik de draad terug op te pikken en ga ik uitkijken naar een beter toestel.

            Comment

            Working...
            X