Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's gaan niet open met programma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's gaan niet open met programma

    hallo

    bij het overhalen van de foto's van de kaart naar pc via cardreader zijn niet alle foto toonbaar
    als ik de map open in mijn afbeeldingen zie ik vele thunbnail maar ook vele icoontjes van het programma waar ik mee open
    deze foto's kan ik niet zien ook al staat er bij de eigenschappen een naam en de groote vb.1.9Mb
    met recovery software kan ik die ook niet terug vinden
    doe ik iets verkeerts ???? hopelijk is dat maar 1 malig gebeurt.
    kennen jullie dat probleem

  • #2
    Re: foto's gaan niet open met programma

    Ken het probllem niet, maar hoe staan de foto's op het kaartje? Als dat wel goed is, probeer ze dan eens in de verkenner gewoon over te slepen. Als ze niet goed zijn op de kaart kan het iets zijn met de camera of de kaart.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: foto's gaan niet open met programma

      Een beetje een verward verhaal. Je tracht de foto's via een kaartlezer op je pc te plaatsen. Maar bij het openen gaat het dus ergens fout.

      Enkele bedenkingen:
      1. Tracht een je fototoestel rechtstreeks op je computer aan te sluiten. Wellicht kan dit via een USB-connectie. Op deze wijze controleer je meteen de werking van het kaartlezertje. En - even terzijde - de goedkoopste is dus niet steeds de beste. Als het probleem zich hier situeert, dan heb je al een oplossing.

      2. (als ik dan toch al op dreef ben) Zijn er foutmeldingen geweest tijdens het kopiëren? Zo ja, welke ?? Mocht het probleem niet aan je kaartlezer liggen, dan zijn er nog wel andere mogelijkheden. Doch om hiernaar te gokken zijn de gegevens te beperkt.

      3. En met welke software bekijk je de foto's? Probeer eventueel eens een gratis tool die nog lekker werkt ook - Picasa. Even naar Google, zoeken op Picasa en downloaden. Lukt het hierin wel?

      Misschien heb je iets aan deze ideetjes. Zo niet, kan je wat meer info kwijt?
      Groetjes en veel succes.

      PS Het kaartje zeker niet meteen formateren . Er zijn handige tools die verdwenen foto's vrij goed recupereren.

      Comment


      • #4
        Re: foto's gaan niet open met programma

        Verplaatst naar geschikter forum . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment

        Working...
        X