Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dringend fotograaf gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dringend fotograaf gezocht

    Ik ben op zoek naar een fotograaf die ervaring heeft met het fotograferen van kerkinterieurs voor het drukken van een kalender in A3-formaat met foto's in A4.
    Het gaat om 12 foto's (in kleur) in het arrondissement Leuven. Een vergoeding is voorzien.
    Wie interesse heeft kan mij mailen: mail@orgelkunst.be. Graag een foto van een kerkinterieur toevoegen. Dank

  • #2
    Re: dringend fotograaf gezocht

    Binnen welke termijn moeten de foto's klaar zijn voor de kalender?

    Comment


    • #3
      Re: dringend fotograaf gezocht

      Off-topic reacties verwijderd.

      @Robert. Als je zonodig de lolbroek wilt uithangen kan dat, maar niet hier. Als je geen serieuze reply kunt typen, type dan niets.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #4
        Re: dringend fotograaf gezocht

        Niet zo'n eenvoudige opdracht. Eigenlijk heb je daar een technische camera voor nodig om dat perfect uit te voeren, doch ik denk dat het aantal mensen hier op het forum eerder beperkt zijn, die een dergelijk toestel met eventueel een digitale rug in hun bezit hebben.
        BD0808BE

        Comment


        • #5
          Re: dringend fotograaf gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
          Niet zo'n eenvoudige opdracht. Eigenlijk heb je daar een technische camera voor nodig om dat perfect uit te voeren, doch ik denk dat het aantal mensen hier op het forum eerder beperkt zijn, die een dergelijk toestel met eventueel een digitale rug in hun bezit hebben.
          Wim, zou het stitchen van meerdere foto's geen workaround kunnen bieden? Ik meen hier al een aantal mooie voorbeelden van gezien te hebben op bepaalde sites.
          http://www.jvermeulen.be

          Comment


          • #6