Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bodybuildingwedstrijd mei 2008 - Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bodybuildingwedstrijd mei 2008 - Brussel

    Hej!

    Even kort de situatie schetsen en dan mijn vraag eens stellen. Ik ben nu reeds 3 jaar bezig met fitness en de intensiteit en mijn gedrevenheid gingen altijd in stijgende lijn. Nu is het dus ook zo ver gekomen dat ik in mei eens een wedstrijd mee wil doen, het is namelijk mijn laatste jaar dat ik bij de junioren zou kunnen staan en die kans kan ik niet echt laten schieten natuurlijk . Nu weet ik dat de meeste mensen een niet zo positief beeld hebben wanneer ze het woord bodybuilding horen. En dat ze direct aan mastodonten van hersenloze kerels denken. Ok, ik geef eerlijk toe dat er zo natuurlijk altijd zijn . Maar dit is dus ook niet altijd zo.
    Nu heeft zo'n wedstrijd heel wat voeten in de aarde. Ik ben nu enorm hard aan het trainen om te zorgen dat ik mezelf niets te verwijten heb indien ik een slechte plaats haal. Tot februari zit ik in opbouwperiode en dan mag ik mezelf onderwerpen aan een 3 maand durend dieet. Of dit allemaal zijn vruchten gaat afwerpen zie ik dan wel, maar mijn vraag is de volgende.
    Zijn er mensen die eventueel zin hebben om naar die wedstrijd te gaan om foto's te trekken? Het zou namelijk jammer zijn, vind ik persoonlijk, moest ik al die maanden gewerkt hebben om dan een paar wazige, slecht belichte foto's te hebben. Ik zag bij de sportfoto's dat er zoooo mooie foto's zijn en vroeg mij af of er mensen dit geen uitdaging vonden.
    Een inkomkaart kan ik eventueel wel regelen maar dat kunnen we nog altijd afspreken .

    Vriendelijke groeten en reeds bedankt op voorhand voor eventuele reacties!
    Yannick
    Last edited by Hesy; 22 september 2007, 13:33. Reden: Titel aangepast

  • #2
    Re: Bodybuildingwedstrijd mei 2007 - Brussel

    Moet dat niet zijn "Bodybuildingwedstrijd mei 2008" ?

    Comment


    • #3
      Re: Bodybuildingwedstrijd mei 2007 - Brussel

      juist!
      dankjewel

      Comment


      • #4
        Re: Bodybuildingwedstrijd mei 2007 - Brussel

        Lijkt me interessant, maar ik zie mezelf niet echt zoiets geslaagd doen, lijken me vaak erg lastige omstandigheden op zo'n wedstrijden? Qua belichting, en de ene keer één persoon in close-up, dan weer verschillende op het podium... Allé ja, lijkt me toch niks voor een newbie
        Mijn foto's en fractals
        Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

        Comment

        Working...
        X