Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft iemand een foto van ..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heeft iemand een foto van ..

    Hoi,

    Ik vroeg me af of iemand een zeer mooi beeld heeft van 2 kindjes (jongen en meisje) waarvan de jongen een mooi boeket geeft aan het meisje?

    Echt een schattig hartverwarmend beeld ?

    Ik ben naar zoiets op zoek voor de nieuwe reclamecampagne van m'n ouders.

    dank
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

  • #2
    Re: Heeft iemand een foto van ..

    Even verplaatst naar een meer passend subforum.

    Comment


    • #3
      Re: Heeft iemand een foto van ..

      je zoekt dus iemand die zo ene foto heeft, en ook een modelrelease heeft laten tekenen door beide ouders van beide kinderen om die foto te kunnen gebruiken in een reklamecampagne .. suc6! .. Ik denk dat je voor dergelijk gebruik van foto's van kids beter naar stockfotosites gaat zoeken als je legaal safe wilt zitten (en dan nog)

      Comment


      • #4
        Re: Heeft iemand een foto van ..

        Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk bericht
        je zoekt dus iemand die zo ene foto heeft, en ook een modelrelease heeft laten tekenen door beide ouders van beide kinderen om die foto te kunnen gebruiken in een reklamecampagne .. suc6! .. Ik denk dat je voor dergelijk gebruik van foto's van kids beter naar stockfotosites gaat zoeken als je legaal safe wilt zitten (en dan nog)
        Heb je zo'n linkje ?

        Dank
        Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
        http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

        Comment


        • #5
          Re: Heeft iemand een foto van ..

          Sorry, maar ik snap zo iets echt niet.
          Je bent fotograaf op een foto forum, en dan kom je hier iemands foto vragen.
          Maak die dan toch zelf zou ik zeggen..

          Mijn gedacht he.

          Comment


          • #6
            Re: Heeft iemand een foto van ..

            Oorspronkelijk geplaatst door Drummerstaf Bekijk bericht
            Sorry, maar ik snap zo iets echt niet.
            Je bent fotograaf op een foto forum, en dan kom je hier iemands foto vragen.
            Maak die dan toch zelf zou ik zeggen..

            Mijn gedacht he.
            Tot zover het bijstaan van je collegafotografen... Als iemand zoiets vraagt heeft iedereen hier zulke lange tenen hé... (excuses voor de veralgemening)

            Sorry Thescrew, ik heb zo geen foto.

            Groeten, Cahor

            Comment


            • #7
              Re: Heeft iemand een foto van ..

              Oorspronkelijk geplaatst door CaHoR Bekijk bericht
              Tot zover het bijstaan van je collegafotografen... Als iemand zoiets vraagt heeft iedereen hier zulke lange tenen hé... (excuses voor de veralgemening)

              Sorry Thescrew, ik heb zo geen foto.

              Groeten, Cahor

              Ge moet alles te goei lezen he kerel voor dat ge zo een onzin uitkraamt.

              Het gaat hem niet om niet willen te helpen, als ge een paar posts terug uw oogskes eens open doet, wat misschien niet gemakkelijk zal zijn voor sommige, dan kan je daar zien dat je met zelf een foto te maken heel wat ellende kan besparen.

              Comment


              • #8
                Re: Heeft iemand een foto van ..

                ik zou idd toch zeker voor model releases fotos gaan en niet zomaar een foto nemen.....


                Glenn
                Mijn site...
                vandaelefotografie.be
                * BD0916BE *

                Comment


                • #10
                  Re: Heeft iemand een foto van ..

                  Dit topic mag dicht hoor. Ik wil hier geen discussies opgang jagen.

                  En ja ik zocht zo'n foto omdat ik volgens mij met mijn 400D geen foto kan laten drukken op een reclame van 3m bij 2m
                  Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
                  http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

                  Comment


                  • #11
                    Re: Heeft iemand een foto van ..

                    Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                    Dit topic mag dicht hoor. Ik wil hier geen discussies opgang jagen.

                    En ja ik zocht zo'n foto omdat ik volgens mij met mijn 400D geen foto kan laten drukken op een reclame van 3m bij 2m
                    Ehm, ik denk dat als je 400D niet voldoet, degene met een cam die wel zo een foto kan maken, deze echt niet zo weg zal geven en dat je even in de buidel zal moeten tasten ....
                    Maw laat zo een foto gewoon door een professional maken ...
                    Ben je gelijk van alle juridische gezeur ook af.

                    Gr. X.

                    Comment


                    • #12
                      Re: Heeft iemand een foto van ..

                      Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                      En ja ik zocht zo'n foto omdat ik volgens mij met mijn 400D geen foto kan laten drukken op een reclame van 3m bij 2m
                      Waarom zou dat niet kunnen? Reclame van 3mx2m bekijk je niet met je neus op het canvas, dus daar zijn lage resoluties zeer aanvaardbaar. Ik heb ooit een afbeelding op 40dpi voor een oplegger van 13m lang moeten gebruiken. Werkt perfect: vanop de afstand waar je er normaal naar kijkt ziet het er prima uit. (Je moet overigens maar eens vlakbij billboard affiches gaan staan, dan merk je snel hoe grof zo 'n raster mag zijn).

                      PS: je 400d presteert waarschijnlijk beter dan de camera's waarmee men die affiches jaren geleden moest maken.
                      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                      Comment


                      • #13
                        Re: Heeft iemand een foto van ..

                        Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
                        Waarom zou dat niet kunnen? Reclame van 3mx2m bekijk je niet met je neus op het canvas, dus daar zijn lage resoluties zeer aanvaardbaar. Ik heb ooit een afbeelding op 40dpi voor een oplegger van 13m lang moeten gebruiken. Werkt perfect: vanop de afstand waar je er normaal naar kijkt ziet het er prima uit. (Je moet overigens maar eens vlakbij billboard affiches gaan staan, dan merk je snel hoe grof zo 'n raster mag zijn).

                        PS: je 400d presteert waarschijnlijk beter dan de camera's waarmee men die affiches jaren geleden moest maken.
                        Goed om weten, portretfotografie heb ik echter nog niet gedaan , al kan ik het wel eens proberen, we zien wel. Mocht ik zelf iets ondernemen, dan laat ik het jullie weten ! Kindjes vinden kan ik wel in de familie, maar de juiste beliching en de juiste kleren enzo .....
                        Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
                        http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

                        Comment


                        • #14
                          Re: Heeft iemand een foto van ..

                          Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                          maar de juiste beliching en de juiste kleren enzo .....
                          De juiste belichting kan een probleem zijn, de juiste kleren niet, daar heb je H&M, C&A en weet ik veel allemaal meer voor.
                          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                          Comment

                          Working...
                          X