Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urban-info

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urban-info

    Hallo,
    ik ben net terug van mijn "welverdiende" vakantie en heb daar ook wat plaatjes gemaakt, nu wil ik me weer eens wat meer gaan bezighouden met mijn favoriete "onderdelen", nl. urban en landschapsfoto's. Met het vinden van landschappen lukt het wel, maar met de urbanlocatie's iets minder, ja zelfs erg stroef.

    Kom nu niet af met het standaardverhaaltje, "gebruik de zoekfunctie" of "kijk eens op een urbansite". Dat heb ik gedaan en dat levert me weinig op, het probleem is dat de zgn. urbanshooters de locatie's niet graag prijsgeven en de redenen hiervan (vernielingen e.d.) begrijp ik ook wel maar wat staat me dan te doen ?


    Men schrijft nogal vlug dat men geen locatie's prijsgeeft op een openbaar forum, iets wat ik ook nog begrijp, maar zelfs nadat ik mensen een mail heb gestuurd doet men er nogal moeilijk over en dan ga ik me afvragen : waarom ?
    Ik zal nooit alleen naar dergelijke locatie's gaan en ook niet met een bus vol mensen maar hooguit met een paar medefanaten voor deze hobby.

    Dus bij deze zou ik willen vragen aan de mensen die me wel wat verder willen en/of kunnen helpen me te mailen op jan.brouwers@home.nl en ik zal hen daar bij deze al voor willen bedanken. Ook wil ik best wel met anderen mee op pad gaan, maar hou dan rekening met het volgende: ik ben niet de snelste meer, ik ben al wat ouder, ben wat humeurig en rook niet, drink graag een pintje en ik bezit een Canon camera.

    ps. Ik wil ook best mee op pad met Nikon-shooters.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

  • #2
    Re: Urban-info

    Ik heb begrepen dat je in het zuiden des lands woont (van Nederland) en daar zijn best mooie locaties te vinden. Ik zal die niet snel zo op het forum prijsgeven, maar mocht je die willen weten dan kun je mij altijd pm-en.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: Urban-info

      Helaas weinig reacties in dit topic maar dat is ergens wel te begrijpen, gezien die locaties zeldzaam aan het worden zijn.

      Ik volg een korte cursus fotografie en door de opdrachten die we hebben gekregen is mijn interesse nu ook wel gewekt.
      Ben zelf van Leuven dus iemand die een tip heeft, of niet graag alleen gaat, mag het me steeds laten weten.

      Greetz,
      Loes

      Comment


      • #4
        Re: Urban-info

        Locaties zullen niet zomaar open en bloot op een forum gegooid worden hoor. Als je zelf een beetje zoekwerk verricht kan je reeds tal van locaties zelf opsporen en als je helemaal het noorden kwijt bent zijn er altijd explorers die je wat zullen helpen
        Groetjes DD
        Fronstages

        Comment


        • #5
          Re: Urban-info

          Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk bericht
          Locaties zullen niet zomaar open en bloot op een forum gegooid worden hoor.
          Dat is mij ondertussen duidelijk, lees dan mijn berichtje nog eens goed.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: Urban-info

            Heb idd ook wel sterk interesse in urban locaties in het antwerpse-oost vlaamse.


            greetz
            Glenn

            ps: ik ben een NIKON shooter
            Mijn site...
            vandaelefotografie.be
            * BD0916BE *

            Comment


            • #7
              Re: Urban-info

              Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
              Heb idd ook wel sterk interesse in urban locaties in het antwerpse-oost vlaamse.


              greetz
              Glenn

              ps: ik ben een NIKON shooter
              Als je locaties vind in die buurt mag je het me altijd laten weten, want ben er ook wel in geintereseerd.
              canon Eos 400D; canon efs 18-55 f3.5-5.6; Sigma dc18-200 f3.5-6.3
              mijn fotosite

              Comment

              Working...
              X