Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 400D nieuwe firmware!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 400D nieuwe firmware!

    Zie op:

    http://web.canon.jp/imaging/eosdigit...irmware-e.html
    Sony A7 mkIII
    Is all I need :-)

  • #2
    Re: Canon 400D nieuwe firmware!

    enkel wat exif gegevens aanpassing en pools erbij...

    Is dit dan wel nodig om een firmware update te doen..?
    30D + 17-85 USM IS + 50 f1.4

    Comment


    • #3
      Re: Canon 400D nieuwe firmware!

      Als er geen problemen zijn, dan blijf je best gewoon verder werken met de firmware die nu geinstalleerd is.
      Enkel als er een verbetering in de firmware zit, waar je zelf ook wat aan hebt, dan is het interessant om de nieuwste firmware te installeren.

      Het is vooral voor de chinezen interessant, ze hebben een paar foutjes in het chinese "menu" aangepast.

      (Aanpassing, het laatste geldt niet voor de nieuwste firmware, het chinese menu is in een eerdere versie verbeterd.)
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Canon 400D nieuwe firmware!

        Bedankt voor de tip, Moris !
        Ik volg wel de raad van BB : zolang alles werkt zoals het hoort, upgrade ik ook niet. Ik download wel alle upgrades, zodat ik eventueel later via tussenstappen kan werken mocht dat nodig zijn voor een upgrade die wel nuttig is voor mij.
        Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

        Comment


        • #5
          Re: Canon 400D nieuwe firmware!

          Oorspronkelijk geplaatst door Saba Bekijk bericht
          enkel wat exif gegevens aanpassing en pools erbij...

          Is dit dan wel nodig om een firmware update te doen..?

          wel als je van plan bent om een van de nieuwe EF-S lenzen van de 40D te kopen ..

          Comment

          Working...
          X