Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roodbruine slanke amaniet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roodbruine slanke amaniet

    Mvg.
    Robert

    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Roodbruine slanke amaniet

    Mooie waarneming, daar niet van, maar scherpte ziet ACHTER het onderwerp... Waarschijnlijk scherpgesteld op amaniet en daarna geframed ?
    Beter is m.i. compositie al bij de opname ong. in orde te maken en niet AF te gebruiken, maar manueel scherp te stellen op onderwerp. Vereist wel goede ogen en genoeg licht...
    Verder zie ik op de exif dat je F 13 gebruikt hebt, waar volgens mij F 8 of daaromtrent voldoende was geweest, wat als resultaat een snellere sluitertijd en betere DOF zou gehad hebben.
    De herfst is nog maar pas bezig en de paddo's blijven nog wel even. Verder doen zou ik zeggen !

    Mvg.
    The bird is known by his note, a man by his word.

    Comment


    • #3
      Re: Roodbruine slanke amaniet

      Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk bericht
      Mooie waarneming, daar niet van, maar scherpte ziet ACHTER het onderwerp... Waarschijnlijk scherpgesteld op amaniet en daarna geframed ?
      Beter is m.i. compositie al bij de opname ong. in orde te maken en niet AF te gebruiken, maar manueel scherp te stellen op onderwerp. Vereist wel goede ogen en genoeg licht...
      Verder zie ik op de exif dat je F 13 gebruikt hebt, waar volgens mij F 8 of daaromtrent voldoende was geweest, wat als resultaat een snellere sluitertijd en betere DOF zou gehad hebben.
      De herfst is nog maar pas bezig en de paddo's blijven nog wel even. Verder doen zou ik zeggen !

      Mvg.
      prima comment hoor en mee eens.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment

      Working...
      X