Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nuttige tussenstop van 6 uur in HongKong?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nuttige tussenstop van 6 uur in HongKong?

    Ik vertrek 10 december naar Nieuw Zeeland en ik heb een tussenstop van 6 uur in Hong Kong. Zou ik de mogelijkheid hebben om even snel "het stad" in te duiken en enkele aankopen te doen?

    Is het de moeite waard om daar enkele zaken aan te kopen of kan ik dat beter hier lokaal doen? Zou er in de tax free misschien interessante koopjes te vinden zijn?
    D200

  • #2
    Re: nuttige tussenstop van 6 uur in HongKong?

    Wel even kijken of je de luchthaven mag verlaten.
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: nuttige tussenstop van 6 uur in HongKong?

      Ik ben in 2005 in New Zeeland geweest en op via Singapore dan mochten voor 50 $ één nacht daar verblijven met de terugreis via Sidney 8 uur moeten wachten op volgende vlucht maar we mochten de luchthaven niet verlaten of we moesten uitchekken en bagage meenemen en later terug inchekken wat natuurlijk gekkenwerk is als je met Singapore Airlines vliegt kan je meestal gebruik maken van die 1 night stops goed Hotel transfers en ontbijt tussen de 40 & 100 $ Als je noch wat moet weten dan hoor ik het wel
      Canon spul en Canon glas

      Comment


      • #4
        Re: nuttige tussenstop van 6 uur in HongKong?

        Blijkbaar is de treinrit van de luchthaven naar het centrum al een half uur. Als je dan nog wat tijd rekent om van het vliegtuig te stappen, door grenscontrole te gaan, op de trein te geraken, winkels zoeken, 2u op voorhand op de luchthaven zijn voor check-in,... denk ik niet dat je veel tijd zal hebben om te shoppen. Normaal is het de bedoeling dat je de luchthaven niet verlaat en in de transitzone blijft.

        Comment


        • #5
          Re: nuttige tussenstop van 6 uur in HongKong?

          merci voor de goeie tips, ik denk dat ik maar gewoon braaf in de luchthaven blijf.

          Ik veronderstel dat ik de tax-free niet echt koopjes te doen zijn?
          D200

          Comment


          • #6
            Re: nuttige tussenstop van 6 uur in HongKong?

            Misschien nog dit:

            http://www.hongkongairport.com/eng/v...stination.html
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment

            Working...
            X