Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw toestel

    Ik had graag jullie mening gehad over het volgende:ik heb of had een pentax optio s60 toestel, maar hier is blijkbaar iets mis mee en nu mag ik een ander toestel kiezen(was nog in garantie).Nu dacht ik aan panasonic DMC-TZ2 ,vooral voor de 10xoptische zoom,maar deze is ook een prijsklasse hoger dan mijn vorige(339,-),ik zal het verschil in prijs moeten bijpassen en had daarom graag geweten of dit de moeite is voor dit toestel of raden jullie iets anders aan?(wel van ong. deze prijs)

  • #2
    Re: nieuw toestel

    Ik ben niet zo thuis in compactjes, maar als je wat engels kan lezen, kan je hier al heel wat opsteken: www.dpreview.com . En anders roep je hier nog maar eens, er zal wel iemand komen helpen.

    Comment


    • #3
      Re: nieuw toestel

      Heeeeelp ,ja ik moet toch nog eens roepen want ik ken er al niet veel van en dan in het engels lukt me zeker niet, maar toch bedankt

      Comment


      • #4
        Re: nieuw toestel

        Je vindt heel veel info en veel reviews in het Nederlands over alle toestellen op www.letsgodigital.nl
        Panasonic FZ50 - UV-filter - Raynox 150 & 6600PRO - 2x batt. - 2x Extreme III 2GB - Manfrotto 718B - SMW-RS1 draadontsp.
        vr. gr. DOOV

        Comment

        Working...
        X