Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwarte beelden met mijn Nikon D200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zwarte beelden met mijn Nikon D200

    Afgelopen zaterdag heb ik een studio shoot gedaan, en tussen mijn 700 gemaakte opnames waren 6 beelden die helemaal zwart waren.
    Ik heb de camera ingesteld op M en de sluitertijd was 125sec. De flitser is bij elke opname afgegaan. Als CF gebruik ik de SanDisk 3 2 GB. Heeft iemand hier ervaring mee, of heeft een idee wat het probleem zou kunnen zijn?? Mijn camera is nog geen 4 maanden oud, en waar ik hem heb gekocht hadden ze geen flauw idee wat het probleem zou kunnen zijn.

  • #2
    Re: Zwarte beelden met mijn Nikon D200

    Kan bvb een schrijffout zijn van de camera naar het CF kaartje, 't zou niet de eerste keer zijn.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Zwarte beelden met mijn Nikon D200

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Kan bvb een schrijffout zijn van de camera naar het CF kaartje, 't zou niet de eerste keer zijn.
      Is dit een defecte camera of...????

      Comment


      • #4
        Re: Zwarte beelden met mijn Nikon D200

        heb net hetzelfde voorgehad met een D80 in de studio en SD kaart, het zal wel aan de syncro van de flits liggen die er eens naast zit....
        niks aan de hand verder. Mvg, M.

        Comment


        • #5
          Re: Zwarte beelden met mijn Nikon D200

          Oorspronkelijk geplaatst door Da Slave Bekijk bericht
          heb net hetzelfde voorgehad met een D80 in de studio en SD kaart, het zal wel aan de syncro van de flits liggen die er eens naast zit....
          niks aan de hand verder. Mvg, M.
          lijkt mij ook wel een denkbare mogelijkheid
          5DmkIII en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: Zwarte beelden met mijn Nikon D200

            Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            lijkt mij ook wel een denkbare mogelijkheid

            Ik heb al veel shoots gedaan in de studio, en ook al heel wat met mijn D200, maar dit probleem is nog nooit voor gekomen. Plotseling 6 zwarte beelden tijdens 1 sessie.
            ????????????????????

            Comment


            • #7
              Re: Zwarte beelden met mijn Nikon D200

              Heb het met mijn 300D ook eens voorgehad . 2 zwarte foto's op een reeks van 500 . Daarna nooit meer voorgehad ...
              www.Klikkerdeklik.be
              Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

              Comment

              Working...
              X