Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar vind ik hoesje of mapje voor presentatie foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar vind ik hoesje of mapje voor presentatie foto's

    Wij zijn onlangs gevraagd om portretfoto's te nemen van een aantal kinderen. We willen graag een pakketje afgeven van enkele foto's (grootste 13*18cm) aan de ouders.

    Nu zijn we op zoek naar een eenvoudig mapje/hoesje/ kaftje waarin we deze foto's kunnen presenteren. U kent ze wel: een mapje dat openvouwt en daarin zitten de foto's dan in gepresenteerd (hoekjes van foto's worden in gleufjes geschoven).

    Kan iemand ons helpen met een adres (in het Antwerpse)/ webwinkel waar deze verkocht worden? Misschien zoeken we onder de verkeerde benaming (heeft dat een naam zo een mapje)? Iemand een idee hoeveel dit zou kosten?

    Alvast erg bedankt van een nieuw lid!

  • #2
    Re: Waar vind ik hoesje of mapje voor presentatie foto's

    Hallo allemaal,
    even een heel oud topic terug nieuw leven inblazen. Ik zit immers met hetzelfde probleem als de TS.
    Als je foto's afgeeft wil je dit toch een beetje deftig doen... weet er iemand waar je van die mapjes of papieren hoesjes voor foto's kan vinden? Ik heb zo direct geen idee...
    (regio Antwerpen/Mechelen)

    Bedankt!
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

    Comment


    • #3
      Re: Waar vind ik hoesje of mapje voor presentatie foto's

      Positiv

      Enkel voor fotografen in bezit van BTW nummer.
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Waar vind ik hoesje of mapje voor presentatie foto's

        Super! heb me al net geregistreerd, heb ook een btw nummer dus daar geen probleem.

        Bedankt
        [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

        Comment

        Working...
        X