Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro beginner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macro beginner

    Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw in de wereld van de macrofotografie en heb nu ongeveer sinds een half jaartje een macrolens aangeschaft namelijk een canon MP-E65 F2.8 in combinatie met de canon ringflitser MR-14EX alleen heb ik helaas geen nederlandstalige handleiding bij de macroflits zou iemand mij tegen vergoeding hieraan kunnen helpen? dat zou een grote hulp zijn ! Ik ben zeer tevreden over de set up alleen heb ik wel gemerkt dat het niet meteen de makkelijkste lens was om mee te beginnen In de toekomst zou ik toch nog een macro willen bij aanschaffen met een grotere werkafstand zodat ik ook grotere insecten kan fotograferen zoals vlinders en waterjuffers In bijlage een fotooke gemaakt uit de losse hand Groetjes, Patricia

  • #2
    Re: Macro beginner

    Moet dit niet in fotodiscussie?

    Ik begrijp ook niet goed waarom je direct met een MP-E65 begint als je nieuw bent in macrofotografie. Waarom gemakkelijk doen als 't moeilijk ook gaat zeker ?

    Hoedanook, je hebt de lens nu, dus blijven oefenen.
    Last edited by hvr_oosterzele; 18 september 2007, 09:50.

    Comment


    • #3
      Re: Macro beginner

      Hans,