Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk toesel???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welk toesel???

    Hallo iedereen ik ben pas nieuw op dit forum en zou jullie voorkuer willen weten. Ik ben een vervent golfsurfer en zou een camera willen kopen mijn kameraad heeft een sony alpha 100 met grootste lens 300 mm maar ik zou nog groter willen voor op zee foto's te kunnen maken . Welk toestel en lens raden jullie mij aan tot een budget van 2000 euro

    mvg Wim

  • #2
    Re: welk toesel???

    Als je groter dan 300 mm wil, dan zou ik eens naar de Sigma 50-500 mm kijken (bigma). Deze schijnt uitstekend te zijn. Qua toestel moet je zelf zien welk merk/toestel je voorkeur heeft. De meeste merken hebben uitstekende DSLRs op de markt.
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

    Comment


    • #3
      Re: welk toesel???

      Nog even geduld en de Nikon D300 is er

      Groeten
      Spogy
      Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

      Comment


      • #4
        Re: welk toesel???

        Oorspronkelijk geplaatst door spogy Bekijk bericht
        Nog even geduld en de Nikon D300 is er

        Groeten
        Spogy
        Dan kost het toestel alleen al bijna 2000 euro, en zit er nog geen lens op.

        Misschien maakt Sigma ook een 50-500 die op een Sony past, dat zal heel wat goedkoper uitkomen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: welk toesel???

          ik denk dat je voor golfsurfen heel goed af bent met een canon 30D + canon 100-400 IS...

          sport zal alleszins een stuk beter gaan met de canon 100-400 dan met de sigma 50-500
          5DmkIII en wat glas

          Comment

          Working...
          X