Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te riskeren of niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Te riskeren of niet?

    Ellow,

    Daarstraks even aan het snuiten op e-bay en daar kwam ik volgende advertentie tegen!
    http://cgi.benl.ebay.be/Objectif-CAN...QQcmdZViewItem

    Te riskeren of zeggen jullie :" Afblijven van die rommel?"

    Greetz
    Canon EOS 350 D, 15-55 kitlens, Canon EF 70-200 L, Speedlite 430EX

  • #2
    Re: Te riskeren of niet?

    Mijn tante heeft die pas gekocht op een rommelmarkt voor 30€, zegt dat genoeg?
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

    Comment


    • #3
      Re: Te riskeren of niet?

      Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
      Mijn tante heeft die pas gekocht op een rommelmarkt voor 30€, zegt dat genoeg?


      subtiel!

      Maar ja, zegt idd genoeg!

      Thanx
      Canon EOS 350 D, 15-55 kitlens, Canon EF 70-200 L, Speedlite 430EX

      Comment


      • #4
        Re: Te riskeren of niet?

        Ze staat nu 129,50 dat is al aan de dure kant

        30 EUR is een deal

        Als je ze hier op het forum voor 100-120 kan kopen na ze geprobeerd te hebben is het OK

        Ik daag trouwens degenen die hier laatdunkende opmerkingen over maken uit tot een blinde test van deze lens tussen alle telezooms van 100 tot 2500 EUR

        Comment


        • #5
          Re: Te riskeren of niet?

          zoals altijd: tweedehands dien je te testen.........zo voorkom je een kat in een zak te kopen
          dergelijk iets voor € 30 is niet relevant. Er zijn binnelandse fora, buitenlandse fora, er is marktplaats.nl, enzovoort. Dergelijke lenzen in goede staat worden niet voor € 30 verkocht, simpel.
          groetjes
          Filip

          Comment


          • #6
            Re: Te riskeren of niet?

            Misschien even ter verduidelijking: Dit is een nieuwe lens, geen tweedehands ...


            greetz
            Canon EOS 350 D, 15-55 kitlens, Canon EF 70-200 L, Speedlite 430EX

            Comment


            • #7
              Re: Te riskeren of niet?

              Wel nieuwprijs van die lens is toch al gauw 200€. De verkoper lijkt me aan de ratings te zien heel betrouwbaar. Over de kwaliteit van de lens ga ik me niet uitspreken, maar voor 200€ kan je ook de top niet verwachten he, dan moet je er nog een nulletje bijzetten achteraan.

              Wat de kwaliteit van de lens betreft, brengt dit misschien wat meer licht.
              Last edited by slr; 15 september 2007, 10:45.
              www.stevenlangeraert.com

              Comment


              • #8
                Re: Te riskeren of niet?

                Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                Mijn tante heeft die pas gekocht op een rommelmarkt voor 30€, zegt dat genoeg?
                Soms heb je geluk, iemand van onze fotoclub kocht zo een paar weken geleden een Canon 180mm f3,5 L Macro in perfecte staat voor maar 250 euro.
                Als je die doorverkoopt, dan win je gemakkelijk 750 euro.

                De normale verkoopprijs van een tweedehands 75-300 in perfecte staat is zo'n 100-120 euro, als dit werkelijk een nieuwe is, dan zal Dirtdevil er zeker geen verlies aan doen als hij ze later weer wil verkopen.
                Het kost dus niets om ze uit te testen.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: Te riskeren of niet?

                  ALS ( daarmee is alles gezegd ) ze nieuw is, en je bent geďnteresseerd, en ALS je die verkoper vertrouwt, dan kan je inderdaad een zaak doen.
                  Het is een beetje zoals een NIEUWE Mercedes voor € 5000.
                  Ik zou zoiets in geen geval vertrouwen zonder te testen.
                  Succes.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Te riskeren of niet?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Filip1962 Bekijk bericht
                    ALS ( daarmee is alles gezegd ) ze nieuw is, en je bent geďnteresseerd, en ALS je die verkoper vertrouwt, dan kan je inderdaad een zaak doen.
                    Het is een beetje zoals een NIEUWE Mercedes voor € 5000.
                    Ik zou zoiets in geen geval vertrouwen zonder te testen.
                    Succes.
                    zoveel goedkoper dan op de doorsnee internetwinkel is ze niet hoor...
                    is 5000 euro dan 85% van de nieuwprijs van een mercedes?? (gelijk welke)
                    5DmkIII en wat glas

                    Comment


                    • #11
                      Re: Te riskeren of niet?

                      Verplaatst naar geschikter forum . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment

                      Working...
                      X