Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

the stand-off

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • the stand-off

    Afgelopen weekend was ik getuige van een indrukwekkend schouwspel. Deze wurgslang bewoog in alle kalmte, maar met dodelijke precisie richting zijn volledig onwetende prooi. Dit moment is net voor de fatale aanval genomen.

    Bekijk ook de platen op: www.dimassimo.nl

  • #2
    Re: the stand-off

    moest ff zoeken hoor wat er op de foto stond .....waar the **** zat jij toen je die foto nam?
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

    Comment


    • #3
      Re: the stand-off

      Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
      moest ff zoeken hoor wat er op de foto stond .....waar the **** zat jij toen je die foto nam?
      in 't kiekekot

      Alle gekheid op een stokje...een prachtige foto waar de dreigende sfeer er van af druipt.
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: the stand-off

        Ik zou die foto die daarna kwam wel es willen zien....
        Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

        Comment


        • #5
          Re: the stand-off

          De spanning druipt van de foto, prachtig !

          Comment


          • #6
            Re: the stand-off

            Ik zou die foto die daarna kwam wel es willen zien....
            Gisteren 23:32
            Nou.. wat er gebeurde is (en dit alles in een enkele seconde) dat de kip argwaan begon te ruiken en zich wilde verplaatsen, vervolgens uitgleed, in contact kwam met de slang, een laatste noodsprong waagde, weer op de slang terechtkwam en toen in een dodelijke wurggreep terecht kwam.

            De foto hiervan: ik schrok zo dat ik een zwaai met de camera maakte en spijtig genoeg daardoor geen shot heb kunnen maken hiervan.

            mvg
            Bekijk ook de platen op: www.dimassimo.nl

            Comment


            • #7
              Re: the stand-off

              AAAAAAAAAAAAA tok tok tok to to ttttt.....


              arm beest....maar waar was je nou?
              dat zou ik wel es willen weten...
              Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

              Comment


              • #8
                Re: the stand-off

                Ik zat met een zwarte doek om me heen gewikkeld om reflecties in het glas te voorkomen. Het was thuis bij een vriend van me. Hij houdt zowel kippen als een slang en deze kip was ernstig ziek en werd dus slangenvoer.

                Echt veel ruimte was er niet, want de kamer waar het terrarium staat, is helemaal volgepropt met andere spullen.
                Dus deze foto is gemaakt terwijl ik op de grond lig in een zeer oncomfortabele houding in een zwarte doek gewikkeld. Niet echt ideaal dus...

                mvg
                Bekijk ook de platen op: www.dimassimo.nl

                Comment


                • #9
                  Re: the stand-off

                  Ik dacht al......dierentuin of zo?
                  Nee dus....gewoon bij een vriend op de grond...maar goed.. je moet er wat voor over hebben? voor een goeie plaat....

                  Ik vindt hem goed!!! slangenvoer of niet..je kunt aan de kip zien dat die het voelt aan komen...en ziet...

                  There's diner...moet die slang hebben gedacht.
                  Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                  Comment


                  • #10
                    Re: the stand-off

                    dreiging straalt van foto af ... prachtig imho
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                    Comment

                    Working...
                    X