Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung nv10 aangeschaft

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samsung nv10 aangeschaft

    Hey ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen
    Ik ben harry ben 19 jaar wonende in flevoland.

    Ik heb een digitale camera aangeschaft om foto`s te kunnen maken natuurlijk haha, en dat is de samsung nv10 geworden hij was in de aanbieding voor 200 euro.

    Heeft iemand ervaring met deze camera?

    Ik heb het boekje doorgenomen en je hebt allerlij verschillende standen zoals effect, asr, program etc.

    Ik heb foto`s van ver en dichtbij gemaakt van ver ben ik er tevreden over alleen van dichtbij totaal niet.

    Ik maakte een foto van een blaadje van me plant, en dat was redelijk wazig waar ik verbaasd over ben misschien dat het aan instellingen ligt, en iemand me kan helpen ?

    Gr harry

  • #2
    Re: Samsung nv10 aangeschaft

    Een lens heeft meestal een bepaalde minimale afstand nodig om scherp tekunnen stellen
    Bij jou camera is dat 80cm
    Dus als je je camera dichter als 80 cm bij het blaadje houdt krijg je geen scherpe foto

    Comment


    • #3
      Re: Samsung nv10 aangeschaft

      Ik heb net weer ff wat getest.

      En door iets op macro te zetten kan die wel degelijk van dichtbij scherpje foto`s maken.

      Hoe kom je eigenlijk aan de 80 cm? dat is bijna een meter man

      gr

      Comment


      • #4
        Re: Samsung nv10 aangeschaft

        LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews


        Je hebt gelijk op macro is het 4 cm
        Maarje hebt het blijkbaar eerst geprobeerd op de gewone stand en dan is het 80cm

        Comment

        Working...
        X