Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A-900 dslr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony A-900 dslr

    Weten ze bij kamera-express meer ?

  • #2
    Re: Sony A-900 dslr

    Deze foto circuleert al maanden, maar ik weet evenveel als een ander. Zou normaal gezien voorjaar 2008 geïntroduceerd worden...

    Op de IFA in Berlijn was ie als mock up te bewonderen:



    Last edited by MarcFoto; 8 september 2007, 12:54.
    http://www.digifotofreak.nl

    Comment


    • #3
      Re: Sony A-900 dslr

      Ik vermoed dat ze evenveel weten als iedereen, maar dat ze wat de naam van het toestel betreft gewoon de logica volgen die Sony nu met de a700 is gestart.
      De Minolta middenklasser was steeds de 7-reeks, waarop nu de a700 volgt.
      De Minolta topper was de 9-reeks: dus waarschijnlijk Sony a900 als topmodel.

      Eén ding valt dan wel uit de toon: de a100 had eigenlijk a500 moeten zijn, in lijn met de Minolta 5-reeks.

      En onder de a100 is nog steeds plaats voor een echt basismodel, wat vroeger de 3-reeks was.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Re: Sony A-900 dslr

        Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
        Ik vermoed dat ze evenveel weten als iedereen, maar dat ze wat de naam van het toestel betreft gewoon de logica volgen die Sony nu met de a700 is gestart.
        De Minolta middenklasser was steeds de 7-reeks, waarop nu de a700 volgt.
        De Minolta topper was de 9-reeks: dus waarschijnlijk Sony a900 als topmodel.

        Eén ding valt dan wel uit de toon: de a100 had eigenlijk a500 moeten zijn, in lijn met de Minolta 5-reeks.

        En onder de a100 is nog steeds plaats voor een echt basismodel, wat vroeger de 3-reeks was.
        Lijkt wel de modellenreeks van BMW
        PENTAX K100d SUPER !!!!!
        Pentax DA 35 F2.4 - Pentax A 35-105 F3.5
        En een dapper standaard-kitlensje

        Comment

        Working...
        X