Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtvlinderkes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nachtvlinderkes

    Enkele dagen geleden een "nachtvlinder shoot" gedaan met MagicP die al eerder zijn foto's hier poste.
    Blijkbaar vinden jullie deze beestje zo afschuwelijk lelijk zijn dat er nog niemand iets heeft durven posten
    Ik hoop dat jullie er nu wat minder schrik van hebben want hier volgt m'n eerste reeksje .


    Vlinder nr 1


    Nog eens vlinder nr 1


    Vlinder nr 2

    Aangezien we foto's trokken van de zelfde onderwerp zullen enkele van onze foto's nogal sterk op elkaar lijken.

    Er zal zeer binnen kort nog een volgende serie worden gepost, ondertussen zullen jullie het met dit moeten doen .
    Canon 7D + 400D - Canon EF-S 10-22mm F 3.5-4.5 USM - Tamron 28-75mm f 2,8 XR DI - Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM - Sigma 105mmf/2.8 Macro - Sigma 30mm f1.4 EX DC HSM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon Speedlite 430EX

  • #2
    Re: Nachtvlinderkes

    vind het een mooie reeks hoor, die anderen had ik gemist, maar zijn ook de moeite waard.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nachtvlinderkes

      Zéker niet slecht, al zie ik ze liever in een natuurlijke omgeving...
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

      Comment


      • #4
        Re: Nachtvlinderkes

        Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
        Zéker niet slecht, al zie ik ze liever in een natuurlijke omgeving...
        Ik volg hier.
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: Nachtvlinderkes

          Hey,
          Ja nachtvlinders in hun natuurlijke omgeving is wat moeilijk, die beestjes vliegen namelijk 's nachts en fladderen heel de tijd rond. Maar we hebben er al aan gedacht om de volgende keer wat mos ofzo in onze ministudio te steken. Want om ze zo buiten te trekken lukte jammergenoeg niet.
          Canon 40D + Sigma 150mm F/2.8 Macro

          Comment

          Working...
          X