Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop telezoom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop telezoom

    Is het nodig om image stabilizer te hebben met zo'n lens? Ik zou bij Tamron een lens kunnen kopen voor 111€ maar die heeft die functie niet (lens is 50-200, geschikt voor mijn canon eos 400D) Aan deze prijs kan je deze functie natuurlijk niet verwachten.

    Mijn vraag is echter of ik het wel nodig heb? Ik ben geen regelmatige fotograaf. Ik haal het toestel enkel boven bij gelegenheden of vakanties.

    Zal ik veel onscherpe foto's hebben als ik maximaal uitzoom met zo'n lens?

  • #2
    Re: aankoop telezoom

    IS is niet nodig als je de sluitertijd voldoende kort kan houden (1/200 of korter). Als dat niet kan, dan wordt IS interessanter.

    Of je nu met zulk een objectief mooie scherpe fotos kan maken, dat kan ik niet zeggen, dat zal je eerst moeten testen.

    Mvg,
    TravelToy.
    www.christian-bailleul.be | Blog

    Comment


    • #3
      Re: aankoop telezoom

      Oorspronkelijk geplaatst door schuurke28 Bekijk bericht
      Is het nodig om image stabilizer te hebben met zo'n lens? Ik zou bij Tamron een lens kunnen kopen voor 111€ maar die heeft die functie niet (lens is 50-200, geschikt voor mijn canon eos 400D) Aan deze prijs kan je deze functie natuurlijk niet verwachten.

      Mijn vraag is echter of ik het wel nodig heb? Ik ben geen regelmatige fotograaf. Ik haal het toestel enkel boven bij gelegenheden of vakanties.

      Zal ik veel onscherpe foto's hebben als ik maximaal uitzoom met zo'n lens?