Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geweigerd bij Shutterstock ? -> lees dit !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geweigerd bij Shutterstock ? -> lees dit !

    Haai,

    Het blijkt dat ongeveer slechts 10 tot maximaal 20% van diegenen die zich aanmelden ook daadwerkelijk toegelaten worden.

    Dat maakt dat meer dan 80% van de fotografen die aan stock willen beginnen door shutterstock geweigerd worden.

    Ik zou een artikeltje willen schrijven over deze fotografen en over die 'rejections'.

    Om te beginnen heb ik wat input nodig van zulke fotografen. Daarom heb ik een korte (9 simpele vragen) online enquete samengesteld. Als ik voldoende resultaten heb, dan kan ik mijn artikeltje schrijven.

    Dus heb je je ooit aangemeld bij shutterstock, maar ben je nooit toegelaten, vul dan hier ff deze enquete in, duurt echt geen 2 minuten.

    Link naar Enquete

    Dank bij voorbaat

    Greetz
    Stefan
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

  • #2
    Re: Geweigerd bij Shutterstock ? -> lees dit !

    Jij geweigert op shutterstock?? Daar geloof ik niks van

    Comment


    • #3
      Re: Geweigerd bij Shutterstock ? -> lees dit !

      Dat zegt hij toch ook niet???
      Kijk trouwens eens naar zijn handtekening
      www.kdfotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: Geweigerd bij Shutterstock ? -> lees dit !

        Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
        Jij geweigert op shutterstock?? Daar geloof ik niks van
        daar moet je idd niks van geloven. Maar als we de statistieken mogen geloven (en die liegen niet) dan wordt maximaal 20% van diegenen die zich aanmelden bij SS ook daadwerkelijk toegelaten.

        Ik vroeg me af of deze fotografen elders hun foto's wel konden verkopen en hoeveel ze dan verdienden. Vandaar die kleine enquete.
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

        Comment


        • #5
          Re: Geweigerd bij Shutterstock ? -> lees dit !

          Ik mis nog iets bij de eerste vraag, die loopt nu eigenlijk "dood" Ik heb het 1 keer geprobeert, ben afgewezen, maar ga het wel nog eens proberen. Dat antwoord zit er nu niet tussen. Overgens als ik de foto's bekijk moet ik wel eerlijk bekennen dat ik mijn afwijzing niet geheel onlogisch vind.

          Comment


          • #6
            Re: Geweigerd bij Shutterstock ? -> lees dit !

            komt denk toch door de nogal speciale stiel die ze daar verwachten(lees bewerkt) dat vele niet worden toegelaten.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Geweigerd bij Shutterstock ? -> lees dit !

              Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
              Ik mis nog iets bij de eerste vraag, die loopt nu eigenlijk "dood" Ik heb het 1 keer geprobeert, ben afgewezen, maar ga het wel nog eens proberen. Dat antwoord zit er nu niet tussen. Overgens als ik de foto's bekijk moet ik wel eerlijk bekennen dat ik mijn afwijzing niet geheel onlogisch vind.
              dat antwoord zit in 1b. Want of je nu 1, 2, 3 of meer keer al afgewezen bent, je kunt het altijd nog proberen. Vandaar dat ik dat in die eerste vraag niet kan zetten.
              --
              Play Drakensang - a free online mmorpg

              Comment


              • #8
                Re: Geweigerd bij Shutterstock ? -> lees dit !

                Wat is eigenlijk het doel van dat artikel ?

                Tom.

                Comment

                Working...
                X