Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan je ingaan tegen uw natuurlijke aanleg?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan je ingaan tegen uw natuurlijke aanleg?

    Ik ben van nature een landschapfotograaf. Ik zie de lijnen; ik zie het licht.
    Ik zie graag landschappen en ik doe het graag.
    Ik heb al een aantal mooie resultaten en met meer gerichtheid erop zou ik zeker kunnen groeien.

    Maar bij de zoveelste landschapfoto had ik : been there, done that.
    Ik wou iets anders.

    Studiofotografie vind ik ook mooi.
    Ben ik me op gaan toeleggen.
    Ik heb er evenwel geen natuurlijke aanleg voor. Ik kreeg zowiezo altijd al de bemerking dat ik bijna nooit mensen fotografeerde. Altijd gebouwen en landschappen.

    En het genre valt me helemaal niet makkelijk.
    * Het helpt heel erg als je handig bent omdat je veel tooltjes in elkaar moet knutselen in de studio <-> ik ben niet handig
    * Het is heel belangrijk vlot om te gaan met het model <-> ik ben gene vlotte kèrel
    * Uitleg is heel moeilijk te krijgen; net nog een mailtje gedaan of ik eens een studiosessie kon bijwonen ; 'sorry, een extra fotograaf maakt het model zenuwachtig' (is ook zo)
    * Een landschap biedt zich makkelijk aan; Modellen niet. Beginners laten ze links liggen. Ze zijn ook heel wispelturig. Het zou niet de eerste zijn die 5 minuten voor tijd afbelt.
    * Je hebt voor studio veel ruimte nodig <-> heb ik niet; mag heel mijn living demonteren voor een shoot.

    Punt is : I'm not having fun at all. Guess it shows in the pictures.
    Toch wil ik het onder de knie krijgen.

    Moet ik nu heel mijnen studioboel over de haag smijten of gewoon nog even doorbijten.

    Of kan ik beter de energie investeren in iets waar ik van nature wél aanleg voor heb.

  • #2
    Re: Kan je ingaan tegen uw natuurlijke aanleg?

    DE OPLOSSING VOOR UW PROBLEEM=

    zoek u één modelleke dat wil poseren in:een mooi landschap,een mooi gebouw,enz...