Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling: Nikon D40 met kitlens 18-55mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessepeiling: Nikon D40 met kitlens 18-55mm

    In april van dit jaar heb ik een D40 gekocht. Een heel goed toestel op zich waar ik heel tevreden van ben (en nog steeds vaak aangenaam verrast door de hoge kwaliteit van de foto's die je er mee kan maken) maar ik bots nu wel op een beperking waarvan ik niet had verwacht dat ze mij de eerste jaren zou hinderen. De beperking waarover ik het heb is dat enkel AF-S objectieven van Nikon of HSM objectieven van Sigma kunnen autofocussen op de D40 (geen focusmotor in de body). Omdat ik wil gaan experimenteren met lichtsterke primes die niet zouden kunnen autofocussen op de D40 denk ik er nu over om de overstap naar een D80 te maken. Uiteraard wil ik dan wel eerst mijn D40 verkopen.

    Is er iemand die interesse heeft in mijn D40? Het toestel is in onberispelijke staat (ben heel secuur op mijn materiaal) en heeft schat ik zo'n 3 à 4000 clicks op de teller. Prijs is bespreekbaar.

    Groet,
    Stefan

  • #2
    Re: Interessepeiling: Nikon D40 met kitlens 18-55mm

    Er is blijkbaar weinig interesse??

    Comment


    • #3
      Re: Interessepeiling: Nikon D40 met kitlens 18-55mm

      Plaats dit in het forumonderdeel "Verkopen" en je gaat misschien meer reactie krijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Interessepeiling: Nikon D40 met kitlens 18-55mm

        Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
        Plaats dit in het forumonderdeel "Verkopen" en je gaat misschien meer reactie krijgen.
        Ja dat was ook mijn eerste idee, maar zulke topics horen volgens de mods niet thuis in 'Verkopen'. Zie forumregels van forumonderdeel 'Verkopen': "Interessepeilingen en/of waardebepalingen van fotomateriaal horen thuis in het Algemeen forum. Pas wanneer je effectief wat verkoopt kan je in Aangeboden een topic starten".

        Toch bedankt voor de tip.

        Groet,
        Stefan

        Comment

        Working...
        X