Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitvallen D200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitvallen D200

    Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe D200 van Nikon. De laatste tijd begint deze steeds meer en meer uit te vallen. Net of de batterijen op zijn en dat is niet zo. Heeft iemand daar nog ervaring mee?
    Na het verwijderen en terugplaatsen van de batterijen werkt hij weer. Alle contacten zijn reeds gekuist en nagekeken.

    Mvg

    Jean-Pierre
    ___________________________________
    JeanP BDO742BE Nikon D700 en D3X+ Nikkor en Sigma lenzen.

  • #2
    Re: Uitvallen D200

    heb dat nog maar twee keer voorgehad

    on/off en't is verholpen
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Uitvallen D200

      Ik heb wel gehad dat die af en toe vastliep (ook een soort van uitvallen, want hij deed niets meer verder). Dit was enkel bij een lens en die heb ik nu niet meer.
      Het schijnt wel een gekend probleem te zijn bij deze camera, maar Nikon zegt zelf dat dit te maken heeft met de contacten van de accu in de camera. Maar als die al nagekeken zijn, dan weet ik het ook niet. Misschien toch een na laten kijken door Nikon als het vaak voorkomt?
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #4
        Re: Uitvallen D200

        Ik heb hetzelfde probleem met mijn D80. Gewoon even aan en uit zetten werkt inderdaad, maar het is toch enorm vervelend als je net een foto wilt trekken. Het 'moment' kan voorbij zijn.
        BD0927BE
        www.belicht.be

        Comment


        • #5
          Re: Uitvallen D200

          kan te maken hebben met de lens... ik heb dit ook, maar alleen met een Sigma 150mm macro lens... met geen enkele van m'n nikon lenzen... Ligt dus dikwijls aan de lens... er lopen hier een aantal treads over op niconians, het reinigen van de contacten van de lens is dikwijls de beste oplossing...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment

          Working...
          X