Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoclubs in W-Vlaanderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoclubs in W-Vlaanderen

    Ik ben nu exact één jaar bezig met fotografie, en de hobby heeft mij te pakken, ondanks dieven ed (zie ergens anders op dit forum). Ik leer elke dag bij, onder meer dankzij deze prachtige site. Vanaf het nieuwe jaar maak ik mij dan ook zeker lid van BD. Maar ik ben ook op zoek naar een fotoclub in de omgeving van Kortrijk. Bij ons in Kuurne is ook wel een fotoclub, maar met alle respect voor die mensen, alle leden kunnen mijn ouders of grootouders zijn. Daarenboven fotograferen ze bijna allemaal enkel nog analoog. Ik ben dan ook op zoek naar een fotoclub, waar ook jonge gasten lid zijn. Liefst in de omgeving van Kortrijk. Iets verder mag ook.
    Suggesties? Let me know!

    mvg
    Cis

  • #2
    Re: Fotoclubs in W-Vlaanderen

    Er is een club in wevelgem :http://www.eos-wevelgem.be/
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: Fotoclubs in W-Vlaanderen

      Als Maarkedal niet te ver is voor u moet je eens een kijkje komen nemen.
      ve vergaderen om de 14 dagen, één keer in de maand zijn er 2 modellen in de studio en de leeftijd ligt tussen de 17 en 40 jaar.
      En bijna iedereen zit op Bd

      www.digifotomaarkedal.be


      ( let niet op de foto's van onze leden )
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Re: Fotoclubs in W-Vlaanderen

        in Harelbeke is er Diafo.

        grt;,Johan.

        Comment


        • #5
          Re: Fotoclubs in W-Vlaanderen

          Comment


          • #6
            Re: Fotoclubs in W-Vlaanderen

            Oorspronkelijk geplaatst door passengercis Bekijk bericht
            Ik ben nu exact één jaar bezig met fotografie, en de hobby heeft mij te pakken, ondanks dieven ed (zie ergens anders op dit forum). Ik leer elke dag bij, onder meer dankzij deze prachtige site. Vanaf het nieuwe jaar maak ik mij dan ook zeker lid van BD. Maar ik ben ook op zoek naar een fotoclub in de omgeving van Kortrijk. Bij ons in Kuurne is ook wel een fotoclub, maar met alle respect voor die mensen, alle leden kunnen mijn ouders of grootouders zijn. Daarenboven fotograferen ze bijna allemaal enkel nog analoog. Ik ben dan ook op zoek naar een fotoclub, waar ook jonge gasten lid zijn. Liefst in de omgeving van Kortrijk. Iets verder mag ook.
            Suggesties? Let me know!

            mvg
            Cis
            We zijn inmiddels 2016 en er is toch wel een en ander veranderd in het fotografie gebeuren.....! Fotocollectief Retina - Kuurne is opnieuw springlevend en werkt aan een nieuwe identiteit! Iedereen, met een open geest en passie voor fotografie, is uiteraard welkom! Ga gerust een kijkje nemen op onze website. https://retinakuurne.wordpress.com.

            Comment


            • #7
              Re: Fotoclubs in W-Vlaanderen

              Oorspronkelijk geplaatst door passengercis Bekijk bericht
              Ik ben nu exact één jaar bezig met fotografie, en de hobby heeft mij te pakken, ondanks dieven ed (zie ergens anders op dit forum). Ik leer elke dag bij, onder meer dankzij deze prachtige site. Vanaf het nieuwe jaar maak ik mij dan ook zeker lid van BD. Maar ik ben ook op zoek naar een fotoclub in de omgeving van Kortrijk. Bij ons in Kuurne is ook wel een fotoclub, maar met alle respect voor die mensen, alle leden kunnen mijn ouders of grootouders zijn. Daarenboven fotograferen ze bijna allemaal enkel nog analoog. Ik ben dan ook op zoek naar een fotoclub, waar ook jonge gasten lid zijn. Liefst in de omgeving van Kortrijk. Iets verder mag ook.
              Suggesties? Let me know!

              mvg
              Cis
              Beste,

              ik zit in de roeselaarse club knipoogje.

              terug te vinden op www.knipoogje.be

              grtz
              Neem gerust een kijkje op http://dariodebackerfotografie.weebly.com/, daar zijn meer foto's te bekijken en kunnen reacties nagelaten worden.

              Comment

              Working...
              X