Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knack en Pmagazine kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Knack en Pmagazine kopen

    Hey,

    voor diegene die wat non-internet leesvoer willen, knack of p maar de reden dat ik deze post schrijf, om te wijzen dat volgende week de bundel van een verzameling van alle afgelopen badpakkenspecials te koop zal zijn.

    So What? wel, sinds ik meer en meer met fotografie bezig ben, ben ik anders naar foto's gaan kijken (hoe zijn ze gemaakt, wat is er gebruikt geweest, minpunten, pluspunten, ...). Bij modelfotografie, met name bikinishoots, leren zo foto's mij toch altijd iets bij (poses, van waar kwam de belichting, welk soort belichting, ...).

    Ook de Weekend editie van Knack handelt speciaal over Mode... tijdschrift vol met reclamefoto's van allerlei kledingsmerken, sommige foto's zijn echt prachtig gedaan.

    't is maar een tip

  • #2
    Re: Knack en Pmagazine kopen

    Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk bericht
    't is maar een tip
    Je hebt gelijk dat je het hier plaatst (ik was van de week nog aan 't twijfelen). Ik heb een Knack-abonnementje, en de "mode-special" die er bij zit (Weekend-Knack) is inderdaad heel interessant. Enorm veel foto's die hen die modellenfotografie doen alleen maar kunnen inspireren.

    Comment

    Working...
    X