Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Nikon 14-24 bangelijke glazen bol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Nikon 14-24 bangelijke glazen bol

    Als je de foto's van het nieuwe 14-24 Nikon objectief bekijkt,dan zie je dat deze ongeveer dezelfde frontlens heeft als de Nikkor 14mm F2.8, waar je geen filter kan opzetten, en die bangelijk uitsteekt,
    Dat zal voor mij een reden zijn om mij toch nog eens goed te bedenken alvorens deze aan te kopen, bovendien past daar dan ook geen deksel op, bij mijn vaste 14mm is dat gewoon een soort muts met een touwtje die je kan aantrekken, zonder deze bescherming durf ik eerlijk gezegd niet op straat lopen, deze lens is zo kwetsbaar

  • #2
    Re: Nieuwe Nikon 14-24 bangelijke glazen bol

    Ik heb het ook gezien. Wat mij betreft heeft ze veel weg van de 10,5 fisheye met een vaste zonnekap. Waarschijnlijk moet hier dan ook een afdekkapje overheen schuiven.

    Mvg,
    TravelToy.
    www.christian-bailleul.be | Blog

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Nikon 14-24 bangelijke glazen bol

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Als je de foto's van het nieuwe 14-24 Nikon objectief bekijkt,dan zie je dat deze ongeveer dezelfde frontlens heeft als de Nikkor 14mm F2.8, waar je geen filter kan opzetten, en die bangelijk uitsteekt,
      Dat zal voor mij een reden zijn om mij toch nog eens goed te bedenken alvorens deze aan te kopen, bovendien past daar dan ook geen deksel op, bij mijn vaste 14mm is dat gewoon een soort muts met een touwtje die je kan aantrekken, zonder deze bescherming durf ik eerlijk gezegd niet op straat lopen, deze lens is zo kwetsbaar
      Wat is het probleem als je beschikt over een lenskap?
      4 jaar met 14/2.8 ED gewerkt met idem dito lenskap; nooit enig probleem.
      Waarom dan bangelijk

      mvg,

      Roland

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Nikon 14-24 bangelijke glazen bol

        Ik vind de prijs veel bangelijker

        Gr kees
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

        Comment

        Working...
        X