Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact Sony DSC T1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compact Sony DSC T1

    Net nu ik mijn nieuwe pentax lenzen verwacht, heeft mijn compactje het begeven. Sinds ruim vier jaar heb ik er veel plezier aan beleefd.
    Maar plots blijkt het beeld op het lcd scherm troebel en geschift.
    Het beeld wordt vervormd in vertikale lijnen en de foto's zijn totaal ongeschikt. Gelukkig zijn mijn vorig genomen foto's niet beschadigd.
    Zou mijn CCD sensor het begeven hebben ? Het is mogelijk dat mijn toestel te warm in de wagen achtergebleven is, wat wel eens de oorzaak zou kunnen zijn. Ojee, wat nu gezongen ?!!
    Ik betaalde het toestelletje hier in spanje indertijd ruim over de 500 euro. Zou het nog de moeite zijn om het te laten herstellen ?
    Mijn nieuwe pentax K10D wordt wel mijn lieverdje, maar een compactje is ongemeen handig voor een 'vluggertje' !
    Wat doe ik nu ?
    Groetjes.

  • #2
    Re: Compact Sony DSC T1

    Weinig belangstelling voor compactjes !

    Mijn simpele vraag is nochtans of een CCD sensor kan stuk gaan door te lang in de warmte te liggen.

    En, of de vertikale lijnen die het beeld vervormen daar aan te wijten zijn.

    En, of het aan te raden is zulk toestel nog te laten repareren.

    Met dank aan de hulpvaardigen !

    Comment


    • #3
      Re: Compact Sony DSC T1

      Hi

      Eerlijk gezegd ik zou het niet laten herstellen, waarschijnlijk zal de reparatie evenveel kosten als een gemiddeld compactje.
      Of dat aan de warmte zou kunnen liggen dat je ccd stuk is, daar kan ik niet op antwoorden
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

      Comment

      Working...
      X