Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 30 D

    Vraagje aan de helderzienden

    Verwachten jullie nog een prijsdaling op de Eos 30D??

    Mvg Kurt

  • #2
    Re: 30 D

    ik heb er onlangs 2 gekocht , alletwee in een andere winkel omdat ze niet vlot leverbaar waren , dus ik denk dat er niet veel stock te dumpen gaat zijn . Maar voor 825 euro hoor je mij niet klagen (mijn 300D kostte 4 jaar geleden nog 1250 euro)
    www.Klikkerdeklik.be
    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

    Comment


    • #3
      Re: 30 D

      Denk het niet. Volgens een officiële persbericht gaat de 40D 150$ meer kosten dan de 30D. De officiële verkoopprijs was ergens ronde de 1300$. Dus de 30D is stukken goedkopere dan de officiële prijs, maar ik denk niet dat dit het geval gaat zijn voor de 40D. De 40D zou al half september te koop zijn in Japan en de VS.
      Te veel lenzen en te weinig tijd.
      http://pentaxlenstest.blogspot.com/

      Comment


      • #4
        Re: 30 D

        Kamera-Express :

        Men vriendin 2 weken geleden 30D gekocht aan 825

        - dan gezakt naar 818 vorige week.

        - begin dit weekend 805

        - maandag 802

        Nu 798

        Ik schat dat hij voor de release nog tot 775 gaat zakken en dat dat de bodemprijs word.

        Ik twijfel ook nu toch een 30D bijkopen of toch de 40D of een 5D. We zien wel.
        HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

        Comment


        • #5
          Re: 30 D

          Mijn gokje: binnenkort € 0,- wegens niet langer leverbaar

          Als je nog één kunt scoren voor een mooi prijsje --> doen. Iets te lang wachten betekent waarschijnlijk naast het net vissen.
          Groeten,

          Albert Jan

          Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

          Comment


          • #6
            Re: 30 D

            Een vraagje in die aard (als ik mag)...
            Denken jullie dat er met de 40d, veel tweedehands 30d's te koop gaan zijn of zijn er weinigen die deze stap gaan doen? Ik ben namelijk op zoek naar een 30d voor een mooi prijsje

            grtz, stanlie
            Cultures don't meet, People do
            Photoblog

            Comment


            • #7
              Re: 30 D

              Oorspronkelijk geplaatst door Stanlie Bekijk bericht
              Een vraagje in die aard (als ik mag)...
              Denken jullie dat er met de 40d, veel tweedehands 30d's te koop gaan zijn of zijn er weinigen die deze stap gaan doen? Ik ben namelijk op zoek naar een 30d voor een mooi prijsje

              grtz, stanlie
              ben je Hollander Stanlie??
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: 30 D

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                ben je Hollander Stanlie??
                grt,bouk.
                Oorspronkelijk geplaatst door Stanlie Bekijk bericht
                Een vraagje in die aard (als ik mag)...
                NAH denket niet !

                Comment


                • #9
                  Re: 30 D

                  Inderdaad niet Ik ben van lier. Ik klink mss zo maar dat is omdat ik uit makkelijkheid zo mooi mogelijk AN probeer te praten
                  Cultures don't meet, People do
                  Photoblog

                  Comment


                  • #10
                    Re: 30 D

                    Zullen er veel 30D's beschikbaar komen 2e hands Meer dan tot nu toe in ieder geval. Er zijn altijd mensen die graag willen upgraden naar het nieuwste. Ik denk wel dat gezien het verschil in capaciteiten tussen de 30 en de 40D de 30D sterk in prijs zal zakken 2e hands. Het verschil is groter dan tussen de 20D en de 30D.

                    Persoonlijk ben ik nog steeds blij met m'n 30D dus die zie je niet op de 2e hands markt verschijnen
                    Groeten,

                    Albert Jan

                    Website AJH
                    lidnummer: BD0371NL

                    Comment


                    • #11
                      Re: 30 D

                      Oorspronkelijk geplaatst door ajh Bekijk bericht
                      Mijn gokje: binnenkort € 0,- wegens niet langer leverbaar

                      Als je nog één kunt scoren voor een mooi prijsje --> doen. Iets te lang wachten betekent waarschijnlijk naast het net vissen.
                      Vandaag de laatste bij foto Rubens opgehaald

                      Comment


                      • #12
                        Re: 30 D

                        Oorspronkelijk geplaatst door Stanlie Bekijk bericht
                        Een vraagje in die aard (als ik mag)...
                        Denken jullie dat er met de 40d, veel tweedehands 30d's te koop gaan zijn of zijn er weinigen die deze stap gaan doen? Ik ben namelijk op zoek naar een 30d voor een mooi prijsje

                        grtz, stanlie

                        Mensen die de 30D dit jaar of verleden jaar nieuw gekocht hebben aan een prijs over de 1000 euro......gaan deze tweedehands niet lager dan 750 euro verkopen. Als je bij dit bedrag nu vandaag 50 euro bijlegt heb je een nieuw exemplaar met 2jaar garantie zonder gebruikssporen. Er zullen dus wel tweedehandse 30Dte koop zijn.... maar de prijs zal in vergelijking met nieuw veels te hoog zijn imho.
                        Last edited by RUPSELKOPKE; 2 september 2007, 12:07.
                        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                        Comment


                        • #13
                          Re: 30 D

                          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                          Mensen die de 30D dit jaar of verleden jaar niew gekocht hebben aan een prijs over de 1000 euro......gaan deze tweedehands niet lager dan 750 euro verkopen. Als je bij dit bedrag nu vandaag 50 euro bijlegt heb je een nieuw exemplaar met 2jaar garantie zonder gebruikssporen. Er zullen dus wel tweedehandse 30Dte koop zijn.... maar de prijs zal in vergelijking met nieuw veels te hoog zijn imho.
                          Zo is het. Maar de 40d is echt wel een sprong vooruit, wat de prijs van de 30d toch zal doen dalen.
                          Persoonlijk zou ik NOOIT meer dan 600 betalen voor een 30d, simpelweg omdat je ze nu nieuw kan kopen voor 800.
                          Ps, de 40d word een hit, meer dan ooit voor Canon, ben ik zeker van. Waarom? omdat ie in de winkels ligt, en al de andere camera's zijn tot nu toe nog vapourware.

                          Comment

                          Working...
                          X