Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gelezen over 2 leden op de blog van An Nelissen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gelezen over 2 leden op de blog van An Nelissen

    De fotoredactie (van de standaard, pp) krijgt wekelijks meerdere portfoliovoorstellen binnen, zeker sinds de oproep. Wat mij opvalt is de vervrouwelijking en de verjonging van de nieuwe garde fotografen.
    Ooit was fotografie een mannenberoep. Ondertussen krijg ik de indruk dat er meer meisjes dan jongens afstuderen als fotograaf.
    We zien ook veel erg goede en tegelijkertijd erg jonge beloften. Artur Eranosian en Tim Freh zijn daar heel mooie voorbeelden van. Die jongens zijn nauwelijks achttien jaar oud en maken al foto’s waar iedereen hier jaloers op is. Ik geloof niet in talent (en wel in hard werken) maar bij hen zou ik durven twijfelen.

    http://donkerekamer.wordpress.com/

  • #2
    Re: gelezen over 2 leden op de blog van An Nelissen

    Terecht hé
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: gelezen over 2 leden op de blog van An Nelissen

      Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
      De fotoredactie (van de standaard, pp) krijgt wekelijks meerdere portfoliovoorstellen binnen, zeker sinds de oproep. Wat mij opvalt is de vervrouwelijking en de verjonging van de nieuwe garde fotografen.
      Ooit was fotografie een mannenberoep. Ondertussen krijg ik de indruk dat er meer meisjes dan jongens afstuderen als fotograaf.
      We zien ook veel erg goede en tegelijkertijd erg jonge beloften. Artur Eranosian en Tim Freh zijn daar heel mooie voorbeelden van. Die jongens zijn nauwelijks achttien jaar oud en maken al foto’s waar iedereen hier jaloers op is. Ik geloof niet in talent (en wel in hard werken) maar bij hen zou ik durven twijfelen.

      http://donkerekamer.wordpress.com/
      Ik geloof wel in talent Pol...
      Probleempje is dat het niet vaak voor komt

      En ik geloof niet, ondanks talent, dat je er komt zonder hard te werken.
      Last edited by theokus; 29 augustus 2007, 16:18.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: gelezen over 2 leden op de blog van An Nelissen

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        En ik geloof niet, ondanks talent, dat je er komt zonder hard te werken.
        Dat is heel mooi gezegd en 't is nog waar ook. Ik bekijk regelmatig Artur's zijn blog en die is werkelijk van een heel hoogstaand niveau.
        SITE: http://www.xraypictures.be
        FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Re: gelezen over 2 leden op de blog van An Nelissen

          Ik hoop beide talenten binnenkort te ontmoeten in Antwerpen.

          Comment


          • #6
            Re: gelezen over 2 leden op de blog van An Nelissen

            En ik geloof niet, ondanks talent, dat je er komt zonder hard te werken.
            kan je hier 200% in volgen ...
            Had ik talent dan moest ik hard werken ... ik werk echter niet graag hard dus is het mijn groot geluk dat ik geen talent heb
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #7
              Re: gelezen over 2 leden op de blog van An Nelissen

              Wie had dat ooit gedacht... ik weet nog dat ik 2 jaar geleden aankwam met mijn 2 megapixel cameraatje bij de SD Dendermonde. Purlut en Skitch hadden dat georganiseerd. En nu noemen ze me een talent. Merci, merci! We zullen zien wat de toekomst brengt.
              [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

              FotoBlog

              Comment


              • #8
                Re: gelezen over 2 leden op de blog van An Nelissen

                't Ja. Wie had dat ooit gedacht.

                Purlut en ik zagen zo'n jonge knaap met zo'n 2 Megapixel. Die camera was dan ook nog "geleend" .
                En zoals we zijn : heb je een fototoestel dan mag je meedoen aan een SD .
                Ik kende Eranosian toen nog niet. Maar hij zag er toen al heel gemotiveerd uit.
                Eranosian kon niet de gehele tijd blijven.... heeft toch wel foto's gemaakt en :

                Heeft daarna een prijs van de "SD-Dendermonde -18jaar" foto wedstrijd gewonnen.

                Artur & Tim : doe zo voort.
                Enne....... hard werken........

                Groetjes
                Skitch

                Edit: @Eranosian : Heb je die foto nog? ('k Heb ze weergevonden op mijn pC).
                Last edited by Skitch; 30 augustus 2007, 00:02.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: gelezen over 2 leden op de blog van An Nelissen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  'Heb je die foto nog? ('k Heb ze weergevonden op mijn pC).
                  Natuurlijk heb ik die foto nog. Purlut had zelfs iets speciaal gemaakt voor de winnaars. Merci! Ik heb het nog altijd.
                  Last edited by eranosian; 30 augustus 2007, 16:16.
                  [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

                  FotoBlog

                  Comment

                  Working...
                  X