Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 400D In de makro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EOS 400D In de makro

    Beste,

    Ik ben op zoek naar een DSR. en die 400D lijkt mij wel wat. nu staat deze in de makro voor 769 Euro. en 149 euro voor een sigma 55-200mm lens. lijkt dit een goede koop ? of raden jullie zo'n zaken af?

    Alvast bedankt
    Canon Eos 400D, Canon EFs 18-55

  • #2
    Re: EOS 400D In de makro

    Oorspronkelijk geplaatst door LaPinoio Bekijk bericht
    Beste,

    Ik ben op zoek naar een DSR. en die 400D lijkt mij wel wat. nu staat deze in de makro voor 769 Euro. en 149 euro voor een sigma 55-200mm lens. lijkt dit een goede koop ? of raden jullie zo'n zaken af?

    Alvast bedankt

    die lens raad ik af kan je beter een 50mm kopen ofzo toffer om mee te spelen..

    en makro goh
    ik zou zeggen koop hem in een fotozaak.. hoevaak is het niet dat je thuis komt.. stof op de lens je krijgt het er niet uit.. je gaat terug horen bij de fotodealer en hij haalt het er gratis voor je uit en je hebt iemand die je een goede uitleg geeft en met zorg zulke dingen heeft behandeld.. in in makro.. je koopt wel en hopelijk is er niets mis mee.. :-)
    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

    Comment


    • #3
      Re: EOS 400D In de makro

      Lijkt me redelijk duur. Als je bijv naar konijn gaat spaar je al 110 euro uit op de 400D...

      http://www.fotokonijnenberg.nl/product_list.php?idc=53

      Dat prijsverschil kan je meteen mee investeren in je nieuwe lens
      Mvg, Fre

      Comment


      • #4
        Re: EOS 400D In de makro

        Sorry kwas vergeten zeggen dat het niet enkel de body is maar dat je er ook een 18-55 lens bijkrijgt, ik neem aan dat dit de kitlens is.

        Toch blijft konijn goedkoper :-) dus heel erg bedankt
        Canon Eos 400D, Canon EFs 18-55

        Comment


        • #5
          Re: EOS 400D In de makro

          Mss ook s interessant om mijn topic te lezen over lenzen bij 400d
          :) k Heb al wat uurtjes gespendeerd aan lezen op het forum. Zou eigenlijk een voltijdse job kunnen zijn, maar ja...een mens moet ook nog "gaan" werken...;) Ik had de Fuji S5000 en ga de eos 400 d kopen. Heb nog enkele vragen, vooral ivm lenzen... 1) Ik zou willen fotograferen, oa tuin/familie/etc foto's,

          Comment

          Working...
          X