Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

menselijk skelet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • menselijk skelet

    Dit gaat een zoektocht zonder resultaat worden vrees ik, maar ik ben op zoek naar een menselijk skelet dat ik ergens kan lenen of huren. Liefst een skelet dat ik kan "plooien", zodat ik het bepaalde poses kan doen aannemen. (dus het hoeft geen “echt” skelet ofzo te zijn, liefst niet zelfs. Lol). Het is voor studiowerk.

    Yep, ik ga anorexia een heel nieuwe naam bezorgen! lol

    Enfin, serieus ... kent er toevallig iemand die zo'n skelet heeft en het even kwijt kan? Het is voor een studioshoot in Heusden-Zolder. Twee skeletten mag ook altijd, dan maak ik er een duo-shoot van! lol Misschien iemand die een maat heeft die medische studies volgt ofzo ...?
    http://www.dennisclaes.be

  • #2
    Re: menselijk skelet

    Misschien eens bij een school vragen? Die hebben er toch meestal eentje in de biologie-klas staan?
    Canon 450D met kitlens
    Panasonic FZ8

    Comment


    • #3
      Re: menselijk skelet

      Dat kan ik inderdaad eens proberen, merci voor de tip!
      http://www.dennisclaes.be

      Comment


      • #4
        Re: menselijk skelet

        This is your lucky day!

        Als ik wat meer info krijg, mag je eventueel onzen Herman lenen. Herman is een anatomisch correct skelet van zo'n 1.70m dat ik ooit heb aangekocht tijdens mijn studies. Naderhand kon ik er geen afstand van doen

        Peter

        PS: zorg je wel voor een modellencontract dan?

        Comment


        • #5
          Re: menselijk skelet

          Probeer anders het containerpark van Hofstade eens ?
          http://www.standaard.be/Artikel/Deta...18722515070827
          (met alle respekt voor het slachtoffer en de familie)
          *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

          Comment


          • #6
            Re: menselijk skelet

            Amai, ik krijg hier meer nuttige (en lollig :P) reacties dan ik had verwacht. En nog van Genk ook ... da's niet zo ver rijden van de studio ...

            Dippie, wat zou je nog meer willen weten? Ask away.

            Het is een studioshoot in Heusden-Zolder. Ik ben er op gekomen omdat ik het er met een collega-fotografe over had dat het niet echt de meisjes zelf die mij interesseren (hoewel het leuk is, kben niet heiliger dan de paus :-p), dat ik van éénder wat foto's kan nemen, zolang ik het maar kan laten poseren. Wat mij interesseert is werken met licht en originele ideeën uitvoeren. Daarom dacht ik "waarom eens geen skelet?" Ik dacht ook nog aan een paspop ofzo, maar dat is toch een beetje te "saai". Een skelet lijkt me heel leuk.

            Als je zelf een studio hebt, dan kan ik de shoot ook daar doen en het idee delen met jou, dan heb je er zelf ook iets aan. Spijtig genoeg kan ik je zelf niet uitnodigen in "mijn" studio, omdat dat tegen de regels is van mijn fotoclub.

            Ik heb voorlopig nog geen datum voor deze shoot, misschien volgend weekend.

            Moest het een succes zijn, dan wil ik in een tweede fase misschien wel eens een duoshoot doen met een skelet en een model.

            Modellencontract kan te regelen zijn, zolang Herman TFCD werkt? lol Ik betaal ook geen reisvergoedingen. :P
            http://www.dennisclaes.be

            Comment


            • #7
              Re: menselijk skelet

              Oorspronkelijk geplaatst door s5034454 Bekijk bericht
              Spijtig genoeg kan ik je zelf niet uitnodigen in "mijn" studio, omdat dat tegen de regels is van mijn fotoclub.
              Oh jammer, gaat dat echt niet ? Ikzelf heb dus compleet geen enkele ervaring met studiowerk (ben zelfs nog nooit in een fotostudio geweest , ben meer een natuurfotograaf). Het interesseert me dus niet echt om zelf studiofoto's te nemen, maar ik wou het wel eens van dichtbij meemaken en dan moet je zelf niet op- en afrijden

              Peter

              Comment


              • #8
                Re: menselijk skelet

                Ik kan je wel altijd gewoon uitnodigen als "assistent" natuurlijk. Dat is allemaal geen probleem, het is alleen maar wanneer ze controle zouden houden, dat er niemand anders aan het fotograferen is, buiten mij, snap je? Modellen nemen ook regelmatig een vriend of vriendin mee voor de shoot of ik nodig ook al eens een assistent of een visagiste uit ... da's allemaal geen probleem, zolang er maar niemand buiten de club komt fotograferen daar. Dus als toeschouwer (en als begeleider van Herman) ben je altijd welkom.

                Kga mijn agenda eens raadplegen en dan stuur ik je nog een bericht. Waarschijnlijk heb ik 8 of 9 september wel tijd voor die shoot.
                http://www.dennisclaes.be

                Comment


                • #9
                  Re: menselijk skelet

                  Oorspronkelijk geplaatst door s5034454 Bekijk bericht
                  Ik kan je wel altijd gewoon uitnodigen als "assistent" natuurlijk. Dat is allemaal geen probleem, het is alleen maar wanneer ze controle zouden houden, dat er niemand anders aan het fotograferen is, buiten mij, snap je? Modellen nemen ook regelmatig een vriend of vriendin mee voor de shoot of ik nodig ook al eens een assistent of een visagiste uit ... da's allemaal geen probleem, zolang er maar niemand buiten de club komt fotograferen daar. Dus als toeschouwer (en als begeleider van Herman) ben je altijd welkom.

                  Kga mijn agenda eens raadplegen en dan stuur ik je nog een bericht. Waarschijnlijk heb ik 8 of 9 september wel tijd voor die shoot.
                  Jij bent blijkbaar de enige van die club die op Bd zit?

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #10
                    Re: menselijk skelet

                    Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                    Jij bent blijkbaar de enige van die club die op Bd zit?
                    Neen, waarom?
                    http://www.dennisclaes.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: menselijk skelet

                      Moet je je dat nog afvragen?

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #12
                        Re: menselijk skelet

                        Ik denk dat er een misverstand is ... wanneer ik Dippie uitnodig als toeschouwer, dan is dat niet dubbelzinnig te begrijpen. De regel is dat alleen fotografen van de fotoclub de studio mogen gebruiken en ik hou me ook aan die regel. Het is niet de bedoeling dat Dippie komt fotograferen. Als hij dat wil doen, dan moet hij lid worden van de fotoclub.
                        http://www.dennisclaes.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: menselijk skelet

                          Ow, ik begrijp die smilies niet zo goed, sorry " "












                          Om het niet als spam te beschouwen: tof dat je zo snel bediend kon worden, en tof van dippie !


                          Nog een ps: ik wil niet weten waarom dippie dat skelet al jaren bij houdt
                          Last edited by ajuin; 27 augustus 2007, 20:54.

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #14
                            Re: menselijk skelet

                            Oorspronkelijk geplaatst door s5034454 Bekijk bericht
                            Het is niet de bedoeling dat Dippie komt fotograferen. Als hij dat wil doen, dan moet hij lid worden van de fotoclub.
                            Dat is ook helemaal niet de bedoeling, wees gerust! Zoals ik al zei, ik ken die tak van de fotografie helemaal niet en zag deze kans, als manager van Herman , om het eens van kortbij te zien (allee, als het u nie stoort, hè, Dennis Alvast bedankt!)

                            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                            Nog een ps: ik wil niet weten waarom dippie dat skelet al jaren bij houdt
                            Schitterend ! Awel, dan ga ik u da ook nie vertellen!

                            Peter
                            Last edited by Dippie; 27 augustus 2007, 21:27.

                            Comment


                            • #15
                              Re: menselijk skelet

                              Nee hoor, stoort me helemaal niet, het zou zelf handig zijn als je er bij bent, dan kan je me wat helpen met het skelet op te stellen enzo, zodat ik zeker niks kapot maak ofzo.

                              Trouwens, 9 september gaat blijkbaar al niet, hopelijk 8 september dan.
                              http://www.dennisclaes.be

                              Comment

                              Working...
                              X