Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1D MarkIII : (alweer) nieuwe firmware ?? 1.1.1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1D MarkIII : (alweer) nieuwe firmware ?? 1.1.1

    Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.



    gr, Luc

  • #2
    Re: 1D MarkIII : (alweer) nieuwe firmware ?? 1.1.1

    Ik heb de mijne dinsdag gaan halen en bij zit de versie 1.0.9 erin.

    1.1.0 heb ik dus blijkbaar al gemist.
    Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

    Comment


    • #3
      Re: 1D MarkIII : (alweer) nieuwe firmware ?? 1.1.1

      Ja da's wel vreemd want den 1.0.9 is nooit vrijgegeven tenzij aan een select publiek.

      Dave
      pixelpusher

      Comment


      • #4
        Re: 1D MarkIII : (alweer) nieuwe firmware ?? 1.1.1

        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        Ja da's wel vreemd want den 1.0.9 is nooit vrijgegeven tenzij aan een select publiek.

        Dave
        Vanuit de fabriek werd er wel 1.09 opgezet. En inderdaad binnenkort ook 1.11 wat ik las
        Kannonier

        Comment


        • #5
          Re: 1D MarkIII : (alweer) nieuwe firmware ?? 1.1.1

          Reaktie op de nieuwe firmware van een van de testers op de Osaka Games na gebruik overdag in erg warm,zonnig weer (situatie waarin de meeste problemen zich zouden voordoen):

          "Ok, so we've been running the firmware for a day and from the feedback we have collected so far the focusing is significantly better than before. AI-Servo works very well now, especially when the conditions are bright."
          Danny's Photosite

          Comment


          • #6
            Re: 1D MarkIII : (alweer) nieuwe firmware ?? 1.1.1

            ik volg deze camera nu ook al een tijdje..vind het vreemd dat canon een minder produkt heeft uitgebracht (of onvoldoende getest?) of praat ik nu stom?

            Comment


            • #7
              Re: 1D MarkIII : (alweer) nieuwe firmware ?? 1.1.1

              Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
              Reaktie op de nieuwe firmware van een van de testers op de Osaka Games na gebruik overdag in erg warm,zonnig weer (situatie waarin de meeste problemen zich zouden voordoen):

              "Ok, so we've been running the firmware for a day and from the feedback we have collected so far the focusing is significantly better than before. AI-Servo works very well now, especially when the conditions are bright."
              Laat ons hopen... anders wordt dit echt een duur speelgoedje om te hebben...
              Mijn foto's op : http://nonkelmil.zenfolio.com/

              Comment


              • #8
                Re: 1D MarkIII : (alweer) nieuwe firmware ?? 1.1.1

                Oorspronkelijk geplaatst door lissie Bekijk bericht
                ik volg deze camera nu ook al een tijdje..vind het vreemd dat canon een minder produkt heeft uitgebracht (of onvoldoende getest?) of praat ik nu stom?
                In de ideale wereld zou elk produkt op de markt moeten gebracht worden zonder fouten.Maar in de realiteit is het zo natuurlijk niet.Dit is niet enkel bij Canon zo maar ook bij andere fabrikanten/produkten.Hoeveel nieuwe wagens worden er bijv.niet op de markt gebracht met euvels/kinderziektes?Bij deze laatste kunnen ze spijtig genoeg de problemen niet oplossen met firmware updates.

                Zelf heb ik m'n MKIII van eind Juni en die werkt naar behoren.Ook op AI servo.Heb hier bijv. een ganse reeks foto's genomen op de roofvogelshow in Paradisio en de vogeltjes staan er goed gefocust op.

                Een deel toestellen zou het euvel hebben,een ander deel weer niet...Persoonlijk maak ik er me niet druk om.Heb er eergisteren een 400 foto's mee genomen in allerlei omstandigheden (met flits,zonder flits tot ISO 3200,met one shot,met AI servo...) om een huwelijksreportage te maken en als ik de foto's nu zie en bewerk denk ik vaak:"Wat een prachtkodakske!"
                Last edited by roadrunner; 27 augustus 2007, 14:27.
                Danny's Photosite

                Comment


                • #9
                  Re: 1D MarkIII : (alweer) nieuwe firmware ?? 1.1.1

                  Je moet echt in de situatie van Rob Galbraith zitten om hetzelfde probleem tegen te komen, en da's met de zomer dat we tot hiertoe hebben nog ni gemakkelijk

                  Hij is in ieder geval al wat ik ervan verwacht had, en meer

                  dave
                  pixelpusher

                  Comment

                  Working...
                  X