Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Nikon D200 ( 2de hands)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop Nikon D200 ( 2de hands)

    Ik kan een 2 de hands toestel Nikon D200 kopen maar om geen kat in een zak te kopen , waar moet ik opletten en zijn er soms plaatsen waar ik dit toestel kan binnen brengen voor een deskundig nazicht .

  • #2
    Re: Aankoop Nikon D200 ( 2de hands)

    wacht tot de d300 er is (rond december wss) en je zal veel d200's op de kop kunnen tikken
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop Nikon D200 ( 2de hands)

      Inderdaad , maar het probleem is dat ik op 30 october voor één maand naar India ga en ik zou daarom graag nog een tweede body willen hebben te samen met mijn Nikon D70 .

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop Nikon D200 ( 2de hands)

        @Noliko, Je hebt nog ruim een maand om rustig rond te kijken. Koop niet overhaast en test de toestellen. Normaal gezien is de D200 een vrij goed toestel waar er geen noemenswaardige problemen mee waren, de meeste toestellen zullen wellicht in zeer goede staat zijn. Bovendien zijn de meeste toestellen hoogstens anderhalf jaar oud.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Aankoop Nikon D200 ( 2de hands)

          Inderdaad Vantje ,

          Ik kan nog even de kat uit de boom kijken . Gisteren had ik op een Nederlandse zoekmachine http://www.terk.nl/ , Nikon D200 ingetypt en daar kwam ik een nieuwe Nikon D200 tegen aan de prijs van 650 euro .
          Na ingegeaan te zijn op deze advertentie kreeg ik enige tijd daarna een email terug in het Engels opgesteld en komende uit Londen . Ik heb toen maar onmiddellijk de boeken gesloten .

          Comment

          Working...
          X