Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Calumet's California Sunbounce Tour..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Calumet's California Sunbounce Tour..

    Bij deze wil ik de mede-BD'ers inlichten dat er op Vrijdag 7 september en Dinsdag 18 september in Antwerpen workshops doorgaan over fotograferen met bestaand licht.

    de workshops worden gegeven door 2 professionele amerikaanse fotografen, Mike Larson en Rolando Gomez.


    hier een linkje: http://www.calumetphoto.be/Calumet_A...Nederland.html

    voor de prijs moet men het niet laten,25€ is niet echt veel geld denk ik zo.

    allen daarheen zou ik zeggen.


    (heb met de zoekfunctie gezocht als er al een topic over dit evenement was,maar nix gevonden,dus mocht er al eentje zijn daarvoor mijn excuses.)
    Last edited by sm00keh; 24 augustus 2007, 10:00.
    website: www.stijnboelens.com

  • #2
    Re: Calumet's California Sunbounce Tour..

    @Smookey,

    Ben je daar naartoe geweest? Zie het eigenlijk pas te laat...ben wel zeer geinteresseerd in die "SUNBOUNCE" dingen.
    Als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben, zou ik graag hun reactie horen.

    Thx,
    JanMetDePet
    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

    Comment


    • #3
      Re: Calumet's California Sunbounce Tour..

      was zeker de moeite, mooi werk gezien, leuke tips gekregen van een vlot man... en leuke korting op de sunbounce panelen
      some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

      Comment


      • #4
        Re: Calumet's California Sunbounce Tour..

        Oorspronkelijk geplaatst door Huggy Bekijk bericht
        was zeker de moeite, mooi werk gezien, leuke tips gekregen van een vlot man... en leuke korting op de sunbounce panelen
        Akkoord, ik heb beide sessies gevolgd.
        Rolando Gomez gaf meer fotografische tips, Mike Larson was een betere "verkoper" van de Sunbounce Panelen.

        Als je aanvaardt dat het beste licht, tegenlicht is, kan je niet zonder.

        Beide waren wel mijlenver van onze klassieke studiofotografie verwijderd. Maar in California schijnt de zon meestal, en dat zie je op de foto's.


        Dpaul.
        Last edited by DPaul; 23 september 2007, 10:16.
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

        Comment


        • #5
          Re: Calumet's California Sunbounce Tour..

          In wat verschillend die sunbounce panelen nu van de 'normaal' gebruikte panelen. Is dit echt zo een groot verschil?
          Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

          Comment


          • #6
            Re: Calumet's California Sunbounce Tour..

            Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
            In wat verschillend die sunbounce panelen nu van de 'normaal' gebruikte panelen. Is dit echt zo een groot verschil?
            Wat is een normaal paneel ?

            Sunbounces zijn groot, licht, rechthoekig , opvouwbaar, niet windgevoelig en in diverse kleuren verkrijgbaar.

            Als je nog geen panelen bezit, lijkt me dit wel iets.

            Mij mag je een Pro-gold-zebra cado doen.

            Dpaul.
            DPaul - A.FIAP
            D810, nikkors and other stuff

            Comment


            • #7
              Re: Calumet's California Sunbounce Tour..

              Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
              In wat verschillend die sunbounce panelen nu van de 'normaal' gebruikte panelen. Is dit echt zo een groot verschil?
              de sunbounces plooien nie bij een belgisch windje...dus je blijft je licht houden waar je't wil...en je kan de doeken verwisselen door bijv een diffusor of een ander kleurke. Deze dingen zijn ook makkelijker op een statief te zetten dan een klassiek scherm. Ander voordeel...ze zijn veel robuuster aangezien je de metalen ring nie telkens moet plooien.

              nadeel... ze zijn lomper in transport

              @ Dpaul: onze "klassieke studiofotgrafie"... Larson is een huwelijksfotograaf... heeft weinig met studiofotografie te maken toch? In dat vak maak je gewoon veel meer gebruik van natuurlijk licht....op locatie: alles beter dan flitsen!
              some toys 4 big boys
              http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

              Comment


              • #8
                Re: Calumet's California Sunbounce Tour..

                Oorspronkelijk geplaatst door Huggy Bekijk bericht
                d
                @ Dpaul: onze "klassieke studiofotgrafie"... Larson is een huwelijksfotograaf... heeft weinig met studiofotografie te maken toch? In dat vak maak je gewoon veel meer gebruik van natuurlijk licht....op locatie: alles beter dan flitsen!
                Ik doel op Gomez, die toonde meer Glamour en modellen.
                Wij kunnen trouwens inschrijven op zijn workshop op de maagdeneilanden.

                Trouwens de hoofdmoot van Larson, die goed-uitziende, grote juffrouw in haar witte bruidsjurk was ook een fashion model.




                Dpaul.
                DPaul - A.FIAP
                D810, nikkors and other stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Calumet's California Sunbounce Tour..

                  Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
                  Trouwens de hoofdmoot van Larson, die goed-uitziende, grote juffrouw in haar witte bruidsjurk was ook een fashion model.




                  Dpaul.
                  yes indeed... ma ja...als't er mooi uit moet zien voor je portfolio...daar moete wa voor over hebben hè
                  some toys 4 big boys
                  http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                  Comment

                  Working...
                  X