Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuws van het Sony front?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuws van het Sony front?

    http://www.dyxum.com/dforum/forum_po...=187819#187819

    21 megapixels...
    https://www.behance.net/Lynx1966

  • #2
    Re: Nieuws van het Sony front?

    Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
    Wel nog even afwachten hoe betrouwbaar die informatie is he. Sony heeft ons belooft dit jaar nog 1 camera uit te brengen. Dit zal echter NIET het pro-model zijn, en datis nu juist het model dat de 21 megapixels volgens dit bericht zal hebben.

    Het is wel 100% zeker dat Sony volgende maand met iets gaat komen. Ze zullen ook wel moeten inmiddels.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuws van het Sony front?

      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384 Bekijk bericht
      Het is wel 100% zeker dat Sony volgende maand met iets gaat komen. Ze zullen ook wel moeten inmiddels.
      En waar haal jij die 100% ?
      Iedereen zit al maanden te roepen dat het voor volgende maand is en nu richt men zich maar op September / FotoKina(in 2008 ??).

      Sony verliest meer en meer klanten door dit wachten en het is hoog tijd voor de opvolger maar officeel heb ik nog nergens iets teruggevonden hierover.
      Last edited by Cisco; 24 augustus 2007, 16:01.
      "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

      Comment


      • #4
        Re: Nieuws van het Sony front?

        Sony heeft haar handen vol met de levering van onderdelen aan een andere bekende fabrikant. Daarom zal Sony voorlopig niet met DSLR's komen die deze onderdelen gebruiken. Ze verdient namelijk meer aan het leveren van bepaalde onderdelen aan een andere fabrikant die beter in staat is om de DSLR's goed in de markt weg te zetten. En waarom de kip met de gouden eiren slachten ?
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Re: Nieuws van het Sony front?

          Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
          Sony heeft haar handen vol met de levering van onderdelen aan een andere bekende fabrikant. Daarom zal Sony voorlopig niet met DSLR's komen die deze onderdelen gebruiken. Ze verdient namelijk meer aan het leveren van bepaalde onderdelen aan een andere fabrikant die beter in staat is om de DSLR's goed in de markt weg te zetten. En waarom de kip met de gouden eiren slachten ?
          Business as usual.... ondertussen begin ik om die reden hard te twijfelen of ik bij Sony blijf...
          https://www.behance.net/Lynx1966

          Comment


          • #6
            Re: Nieuws van het Sony front?

            Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
            Business as usual.... ondertussen begin ik om die reden hard te twijfelen of ik bij Sony blijf...
            Hetzelfde gevoel hier, ik zit met wat materiaal van uit de minolta tijd wat ik niet graag wegdoe maar als er niets nieuws komt voor de D300 van Nikon uit is ben ik weg.
            "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

            Comment


            • #7
              Re: Nieuws van het Sony front?

              Sony heeft een raar trekje, en dat is dat ze in alles de grootste en de beste willen zijn, en zekers niet de underdog willen spelen,en meestal lukt hen dat nog ook.

              Ofwel verkondigen ze dat ze uit de DSLR business stappen wat onwaarschijnlijk is, of wel komen ze met een opvallend toestel op de markt wat ook al onwaarschijnlijk aan het worden is.
              Denk niet dat ze over de D300 van Nikon zullen kunnen gaan, die is te goed op papier. De 40d van Canon zou geen probleem mogen zijn is een Camera die is zoals je dat verwacht den dag van vandaag. Alhoewel, Sony heeft zijn sensor waarschijnlijk verkocht aan Nikon voor de D300, met als kleine lettertjes deze zelf niet te gebruiken. Zullen waarschijnlijk een iets lichtere versie gebruiken voor hun eigen toestel. Maar daar zijn de mogelijkheden ook weer legio, misschien gaan ze de sensor die ze maandag aangekondigd hebben gebruiken voor een opvolger van de A100 en deze van de D300 gebruiken voor hun nieuw model.
              Kan ook zijn dat ze gewacht hebben op de Nikon en Canon presentaties om hun toestellen nog wat aan te passen.
              Het is allemaal koffiedik kijken, nog een maandje wachten of zo, is de boodschap denk ik.
              Niet te vlug reageren, na al die tijd toch niet meer, de mensen die de laatste maanden van Nikon naar Canon zijn overgestapt moeten nu wel met een slecht gevoel rondlopen denk ik.

              Heb nog niets gehoord van een officiële aankondiging/presentatie van een nieuw toestel in september. denk dat dit maar geruchten zijn.

              Het meest waarschijnlijke geloof ik is dat Nikon en Sony de markt verdeelt hebben, en er afspraken zijn om Canon aan te pakken.
              Voor Nikon betekent dit veruit de Nr1 worden. Sony daarentegen behoudt zijn leiderschap als Sensor producent, en kan zijn positie in de DSLR markt uitbouwen. Met een goed compromis tussen beide is er nog veel mogelijk.

              Comment


              • #8
                Re: Nieuws van het Sony front?

                sony heeft press release (officieel nu) aangekondigd voor 4 en 5 sept.
                Het gaat over 1 DSLR toestel.

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuws van het Sony front?

                  Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                  sony heeft press release (officieel nu) aangekondigd voor 4 en 5 sept.
                  Het gaat over 1 DSLR toestel.
                  Dat was te verwachten.
                  De nieuwe processor 's zijn klaar, Nikon heeft de voorrang gekregen voor zijn nieuwe camera's voor te stellen, en nu is het aan Sony zelf.

                  De vraag is enkel welke DSLR ze eerst gaan voorstellen?
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuws van het Sony front?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Cisco Bekijk bericht
                    En waar haal jij die 100% ?
                    Ik heb een uitnodiging liggen voor een informatieavond

                    2 berichten terug zie je nu ook dat er een officieel bericht is vanuit Sony.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuws van het Sony front?

                      jup heb hier ook een uitnoodeging liggen voor de 5de
                      Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuws van het Sony front?

                        Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                        sony heeft press release (officieel nu) aangekondigd voor 4 en 5 sept.
                        Het gaat over 1 DSLR toestel.
                        Heb je ergens een link naar dit bericht ?

                        Thx.
                        "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuws van het Sony front?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Cisco Bekijk bericht
                          Heb je ergens een link naar dit bericht ?

                          Thx.
                          nee, maar Sony heeft de Europese pers uitgenodigd in Italie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuws van het Sony front?

                            heb zojuist toch een link gevonden
                            INSIDE sources - mainly people who have been invited to press launch events - confirm that Sony is to show its new Advanced Amateur camera, thought to be called the Alpha 300, on Thursday September 6th. A press conference is being held in Italy on the 5th/6th, and journalists from European mainland countries have been

                            de verwachte spec's staan onder in het artikel

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuws van het Sony front?

                              Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                              heb zojuist toch een link gevonden
                              INSIDE sources - mainly people who have been invited to press launch events - confirm that Sony is to show its new Advanced Amateur camera, thought to be called the Alpha 300, on Thursday September 6th. A press conference is being held in Italy on the 5th/6th, and journalists from European mainland countries have been

                              de verwachte spec's staan onder in het artikel
                              Aftellen, is maar een weekje meer ...
                              https://www.behance.net/Lynx1966

                              Comment

                              Working...
                              X