Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe lens

    ik heb nu enige tijd een canon 400d met een kitlens de 18-55
    en wil een nieuwe lens bij gaan kopen. eentje waar je meer mee kunt zoomen en ook wat meer dof mee kunt bereiken. maar ik snap eerlijk gezegd er niet veel van wat je dan moet gaan nemen. zelf zat ik dan een beetje te denken aan een 55-200 maar waar moet ik dan op gaan letten en wat houdt wat allemaal in. ook is mijn budget niet groot. (niet groter dan 250 euro)

    alvast bedankt!...

  • #2
    Re: nieuwe lens

    Canon heeft net een nieuwe EF-S 55-250mm IS uitgebracht
    Richtprijs 295 EUR

    Ik denk dat het zeer de moeite is hierop te wachten

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe lens

      Is het je bedoeling om je huidige lens te vervangen met een andere lens die een groter bereik heeft? Of zoek je extra objectief, als aanvulling op je kitlens?
      In het laatste geval zou ik je aanraden om bijvoorbeeld de Sigma 70-300 APO DG MACRO te overwegen. Een dijk van een lensje, prijs/kwaliteit gezien, en qua bereik een prima aanvulling op de kitlens. Wil je je kitlens vervangen, dan zijn superzooms in de zin van 18-200 ofzo hetgeen je zoekt, als je kan leven met optisch iets mindere prestaties, maar nog altijd ok-kwaliteit.

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe lens

        ik zou ook voor de 70-300 gaan. goeie lens voor zijn prijs en mooi bereik
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe lens

          Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
          ik zou ook voor de 70-300 gaan. goeie lens voor zijn prijs en mooi bereik
          ² en die lens kan je hier en daar wel tweedehands op de kop tikken wat je budget ten goede komt. En met het geld dat je daarmee uitspaart, zou ik je een 50 mm 1.8 willen aanraden
          http://blackletterday.wordpress.com

          Comment

          Working...
          X