Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoomlens Pentax ist_dl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoomlens Pentax ist_dl

    beste

    ik heb een pentax ist-dl gekocht aantal maanden geleden (nog een leek dus) en nu zou ik willen uitbreiden met een zoomlens..
    waar moet ik opletten als ik iets koop, heeft pentax een speciaal systeem vgl met andere merken? geef me maar hints..

    mvg

  • #2
    Re: Zoomlens Pentax ist_dl

    Oorspronkelijk geplaatst door punkupation Bekijk bericht
    beste

    ik heb een pentax ist-dl gekocht aantal maanden geleden (nog een leek dus) en nu zou ik willen uitbreiden met een zoomlens..
    waar moet ik opletten als ik iets koop, heeft pentax een speciaal systeem vgl met andere merken? geef me maar hints..

    mvg
    Ik zou even wachten tot de press release van morgen... Allez, er is een persconferentie voorzien voor 23/8, morgen dus. Daarop verwacht ik de aankondiging van een superzoom, allicht een rebranding van de Tamron 18-250 voor Pentax. Als je één objectief zoekt zal dat allicht de voorkeur verdienen. Anders is er de DA50-200 of de DA50-300. Die laatste is ook nog niet verkrijgbaar, maar ik verwacht ook hier morgen meer details, vooral wat betreft definitieve datum en prijszetting. Ik denk dat je morgen bij Pentax een oplossing gaat vinden.

    Wim
    Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

    Comment

    Working...
    X