Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnekap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonnekap

    Hallo,

    Een kort vraagje ivm met m'n zonnekap die ik tijdens mijn allereerste vakantiedag door een stom toeval ben kwijtgespeeld.

    Ik heb de winkel waar ik m'n fototoestel gekocht heb gecontacteert
    met de vraag of zij een originele zonnekap kunnen leveren.
    Ja dat kunnen zij wel degelijk maar ze beweren dat zo'n 'prul'ding 40euro's kost.

    Iemand die hiermee toevallig ervaring(en) heeft en/of hetzelfde heeft meegemaakt?
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

  • #2
    Re: Zonnekap

    Zonnekappen kosten inderdaad geld
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Zonnekap

      das wel hightech fantastic plastic hee!
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #4
        Re: Zonnekap

        Als het geen ultrabreedhoek betreft (want die hebben doorgaans een heel speciale vorm) kan je je in sommige gevallen ook redden met een rubberen zonnekap van Hama (of dergelijke) voor amper een 8-tal euro's.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Zonnekap

          Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
          Als het geen ultrabreedhoek betreft (want die hebben doorgaans een heel speciale vorm) kan je je in sommige gevallen ook redden met een rubberen zonnekap van Hama (of dergelijke) voor amper een 8-tal euro's.

          Nee hoor' 't is een doodnormale 18-55mm kitlens.

          'K zal ne keer rondneuzen op de website van Hama, alvast merci voor den tip.
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment

          Working...
          X