Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AF problemen Canon 1DmkIII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AF problemen Canon 1DmkIII

    Heeft iemand van jullie, die reeds uitgebreid de Canon 1DmkIII heeft kunnen gebruiken, de AF-problemen opgemerkt waar o.a. Rob Galbraith het over heeft?
    Ik weet dat dit topic reeds aan bod is gekomen hier, maar het lijkt mij nuttig om - nu wat tijd is verstreken om het toestel intensief te gebruiken - een kleine update te doen.

    erwin
    Last edited by erwin bosman; 22 augustus 2007, 12:24.

  • #2
    Re: AF problemen Canon 1DmkIII

    Als je de searchfunctie gebruikt zal je zien dat dit reeds uitgebreid aan bod is gekomen in de MKIII-topic.

    Ik heb m'n MKIII sinds eind Juni en ik merk er niks verkeerd aan (waarmee ik niet gezegd heb dat er niks fout zou kunnen zijn )Het zou op sommige toestellen in specifieke omstandigheden kunnen voorkomen (warm weer...).Ik heb enige tijd geleden een uitgebreide test gelezen (link naar test stond in topic op DPreview) waarin dan weer beweerd wordt dat de MKIII veel precieser is dan z'n voorganger de MKIIN.Maak er me dus ook niet druk om
    Danny's Photosite

    Comment


    • #3
      Re: AF problemen Canon 1DmkIII

      Ik ondervind geen AF problemen. Ik heb nooit een MkII of MkIIN gehad, dus ik kan het daar niet mee vergelijken, maar AF is sneller en beter bruikbaar in het donker.

      Ik heb wel een AF probleem vastgesteld in 1 bepaalde lens, en enkel in mijn exemplaar (vergeleken met een collega) en ik heb die lens binnengebracht bij ETB. Ik hoop dat ze het probleem vinden.

      Dave
      pixelpusher

      Comment

      Working...
      X