Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoclubs in het Mechelse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoclubs in het Mechelse

    Beste collega's (amateur-hobby) fotografen. Ik heb reeds een 5 tal compacte digitale fototoestelletjes versleten waaronder een Sony en paar Canon's. Versleten is misschien het slechte woord want ik heb nog 2 Canon Ixusjes in gebruik momenteel.

    Omdat ik ook eens wilde proeven van het echte 'ding' ben ik overgegaan tot de aanschaf van een Nikon D40x die, als alles goed gaat, vandaag zal geleverd worden door UPS.

    Nu alles zo dichtbij komt, en na het beperkt lezen van dit immens grote forum, begin ik een beetje bang te krijgen dat alles niet zo simpel is als ik me voorgesteld had.

    Kortom, ik ben van plan om door zelfstudie al een flink eind op weg te geraken maar lid worden van een club lijkt me geen slechte keuze.

    Heeft iemand ervaringen met Mechelse (of in de nabije buurt) clubs die echte amateurs in hun midden willen ontvangen ?

    Tot hoors !
    Nikon D90 met Nikkor 50 f1.8, Nikkor 18-200mm VR, Nikkor 70-300 VR, Tamron 17-50 2.8, Sigma 70-200 2.8

  • #2
    Re: Fotoclubs in het Mechelse

    Ikzelf ben lid van foto club 't Lenske te Boortmeerbeek.

    It's not the size that matters, it's how you use it.
    Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

    Comment


    • #3
      Re: Fotoclubs in het Mechelse

      als je iets of wat geïnteresseerd bent in technologie en elektronica, dan moet je je geen zorgen maken dat zelfstudie niet lukt hoor.
      ik heb zelf nooit in een club gezeten of cursussen gevolgd, alles op mijn eigen geleerd door veel te prutsen en uit te proberen, en natuurlijk ook wel veel op dit forum te zitten.
      5DmkIII en wat glas

      Comment

      Working...
      X