Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony lens en B-W filter.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony lens en B-W filter.

    Gaan Sony lenzen en B-W filters goed samen ???

    Ik heb juist een fliter van B-W gekocht (tweede hands) de verkoper heeft alles eerst mooi gekuist en de filter op mijn lens geschroefd , de lens is een"Sony 18-200mm".met diameter 62 mm , de filter ook natuurlijk.
    Thuis gekomen lag de filter samen met mijn lensdeksel onderaan in mijn fototas, ik dacht dat de verkoper ze niet goed had vast geschroefd en zette alles terug en goed vast maar de filter valt er telkens terug af, het fotoaparaat onderste boven houden en enkele tikjes tegen de zonnekap geven is al voldoende om het er te laten afvallen.Nu heb ik er wat tape rond gekleefd, hoe lang dit gaat blijven is af te wachten.
    Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
    Web-Albums

  • #2
    Re: Sony lens en B-W filter.

    Lijkt me dat van één van de twee de schroefmaat niet goed is. Zou er mee terug gaan. En hopen dat het het filter is...
    Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

    Comment


    • #3
      Re: Sony lens en B-W filter.

      Op 2de hands heb je toch ook gewoon garantie als je het in een winkel koopt, zeker bij verborgen gebreken.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Sony lens en B-W filter.

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Op 2de hands heb je toch ook gewoon garantie als je het in een winkel koopt, zeker bij verborgen gebreken.
        Ik zal eens terug gaan en laten testen met een andere filter, een nieuwe zal ik niet krijgen want die is er niet , ik heb deze maar 7 euro betaald , en de winkel kennende zullen ze er geen probleem van maken om het geld terug te geven.
        Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
        Web-Albums

        Comment

        Working...
        X