Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intressepeiling Verkoop 1DMK2 + 85

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Intressepeiling Verkoop 1DMK2 + 85

    Ik zou mss, indien ik aan voldoende geld kom men Canon 1DMK2 + 3 originele en zo goed als nieuwe batterijen en men 85 1.2 L willen verkopen om een 1DMK3 te kopen.

    De 1D is in perfecte staat zonder gebruiksporen, en komt in de doos met alle acessoires zoals bij aankoop. Het toestel is volledig krasvrij en heeft een kleine 14000 clicks schat ik.

    De 85 1.2 L MK1 is in nieuwstaat en komt in de doos met de zonnekap en lenstas en factuur en nog een maand garantie.

    Een ruil voorstel met een MK3 met opleg langs mijn kant is ook altijd welkom natuurlijk
    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

  • #2
    Re: Intressepeiling Verkoop 1DMK2 + 85

    Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
    en men 85 1.2 L willen verkopen
    hé jan? en enkele dagen geleden nog zo vol lof over die lens?
    alé, succes met de verkoop, maar zorg dat je er achteraf geen
    spijt van hebt hé

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Intressepeiling Verkoop 1DMK2 + 85

      Nog steeds vol lof maar twijfel om een MK3 te kopen en dan later mss deze lens opnieuw te kopen.

      Het is maar een peiling 99% gaat er niks weg hoor. En de 85 is wel het laatste wat ik wil zien vertrekken, maar de Mark 3 lacht zo mooi
      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

      Comment


      • #4
        Re: Intressepeiling Verkoop 1DMK2 + 85

        Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
        maar de Mark 3 lacht zo mooi
        de 1Ds mkIII ook

        zorg idd maar dat je er geen spijt van hebt. een mkII inwisselen voor de mkIII zal nu ongetwijfeld niet echt tot spijt resulteren maar ik denk wel dat je een lens zoals die 85mm snel zal missen
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: Intressepeiling Verkoop 1DMK2 + 85

          Ik wil me niet moeien in een Canon tread , maar dit lijkt me inderdaad geen goede beslissing.

          Hou voorlopig alles bij, je hebt top-materiaal!
          Een MKIII zal maar op weinige punten een meerwaarde betekenen voor jou.

          Sven

          Comment


          • #6
            Re: Intressepeiling Verkoop 1DMK2 + 85

            Mja iedereen heeft gelijk hoor , de Mark 3 zal dan maar blijven lachen , n oktober dan eerst de 40D die voor mij al veel voordelen van de Mark 3 heeft en dan in de loof van volgend jaar de Mark 3 mss.

            En inderdaad de 85 ga ik niet kunnen missen
            HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
            Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

            Comment


            • #7
              Re: Intressepeiling Verkoop 1DMK2 + 85

              Nooit niet tevreden, die Canon mannen...

              Jan.

              Comment


              • #8
                Re: Intressepeiling Verkoop 1DMK2 + 85

                Hahahah jawel maar moeten ze nu net die 1DMK3 uitbrengen deju Maar heb dus de compromis gevonden 1DMK2 en 85 houden en gewoon 40D bijkopen
                HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                Comment

                Working...
                X