Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LENS Canon EF 24-105mm f/4 USM L IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • LENS Canon EF 24-105mm f/4 USM L IS

    Hallo,

    Ik heb me een Canon 400D gekocht met de lens 17mm-85mm erbij.( trouwens prima hoor ! http://www.claradiluna.be/sized_DPP_0010.JPG)
    Ik heb op dit forum gelezen dat de Canon 400D een prima toestel is in combinatie met een prima lens !
    Dus zou ik me eventueel de lens "Canon EF 24-105mm f/4 USM L IS " willen aanschaffen MAAR ik zou dit enkel en alleen doen ALS de resultaten werkelijk zichtbaar zijn !! - voorbeeld - we gaan ervan uit dat de camerainstellingen goed staan ... zou er een duidlijk verschil zichtbaar zijn in scherpte - kleur enz ... met de "canon 17mm-85mm" T.O.V "Canon EF 24-105mm f/4 USM L IS" ... krijgen we een zichtbaar andere foto of is het verschil klein dat enkel de professionals het verschil op de foto zullen zien !

    Allez let's go met de reacties ...

    THNX - Stefan - ON7STV
    Last edited by Stefan ON7STV; 19 augustus 2007, 18:42.
    Canon 5D Mark II _ 17-55mm 2,8 IS USM _ 100mm 2,8 macro _ 24-105mm 'L' IS _ 70-200mm 'L'

  • #2
    Re: LENS Canon EF 24-105mm f/4 USM L IS

    Tenzij je een onontdekt talent bent zal je het materiaal dat je hebt gekocht de eerste 1-2 jaar niet ontgroeien
    Als je natuurlijk 100% zeker wil zijn dat het NIET aan de lens ligt, koop dan de 24-105L
    Hetzelfde geldt voor de body

    Comment


    • #3
      Re: LENS Canon EF 24-105mm f/4 USM L IS

      de 17-85 is een goede lens; ik raad je uit ervaring aan de aankoop van een nieuwe lens een tijdje uit te stellen; leer eerst je toestel kennen; ga dan eens analyseren wat je nodig hebt, dus wat je fotografisch het meest aanspreekt als onderwerp en ga dan pas eens op zoek naar een bijpassende lens
      full frame all the way

      Comment


      • #4
        Re: LENS Canon EF 24-105mm f/4 USM L IS

        Ik denk dat je een verschil zal zien, vooral op vlak van scherpte rond de 85mm. Ook is ze lichtsterker op het tele-eind. Let wel dat de 24mm niet zo breed is dus dat zal wel gaan tegenslaan als wandellens.
        pixelpusher

        Comment

        Working...
        X