Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwreportage Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trouwreportage Leuven

    Hallo,

    Binnenkort moet ik een trouwreportage doen. Het koppel wou de foto's in Leuven doen. Is er iemand die een paar interessante plekjes weet? Of een oud leegstaand gebouw? Het zouden vooral niet al te klassieke foto's worden.

    Alvast bedankt vr de info

    Kenny

  • #2
    Re: Trouwreportage Leuven

    Even verplaatsen van "Waarheen vandaag" naar een meer passend forum
    Mod Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

    Comment


    • #3
      Re: Trouwreportage Leuven

      Het kraakpand in de Schapenstraat? Ik ben er al even niet gepasseerd, maar de krakers liggen eruit. Je zal wel niet binnen kunnen, maar ervoor ligt een koertje met de nodige rommel, graffiti, ijzeren trap,... Wel geen idee hoe het er nu bij ligt (renovatie al begonnen?).

      Comment


      • #4
        Re: Trouwreportage Leuven

        Ik denk dat je op dat koertje ook niet meer kunt van dat kraakpand.

        De tunnel aan het Sportkot is ook wel mooi (graffiti).
        Achter het sportkot heb je een mooi stukje natuur tot aan de Celestijnenlaan.
        Het Groot Begijnhof met oude huisjes (langs schapenstraat), op zondag is het het minst druk daar.
        Je hebt ook nog het stadspark.
        De bib is ook een mooi gerenoveerd gebouw.

        Succes!

        Loes

        Comment


        • #5
          Re: Trouwreportage Leuven

          The University gardens are nice, if you can get permission to photograph there.

          Comment


          • #6
            Re: Trouwreportage Leuven

            ik heb onlangs een trouw gefotografeerd in leuven...


            klein begijnhof en in de buurt van de oude stella gebouwen... daar vind je nog wel een industrieel karakter...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • #7
              Re: Trouwreportage Leuven

              Buurt van de Vaart en Engels Plein...

              Comment


              • #8
                Re: Trouwreportage Leuven

                Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                ...


                klein begijnhof en in de buurt van de oude stella gebouwen... daar vind je nog wel een industrieel karakter...
                Knap
                Ok, Klein Begijnhof is het dus.


                Je kan mss alles eens gaan bekijken en een route uitstippelen van locaties die je wil aandoen?

                Loes

                Comment


                • #9
                  Re: Trouwreportage Leuven

                  Oorspronkelijk geplaatst door Loesje Bekijk bericht
                  Je kan mss alles eens gaan bekijken en een route uitstippelen van locaties die je wil aandoen?

                  Loes

                  jaja, zeker je route een paar keer uitproberen!! en de dag ervoor gaan checken, om te zien als er geen gebouw of zo verdwenen is ;-)
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Trouwreportage Leuven

                    Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                    The University gardens are nice, if you can get permission to photograph there.
                    Wat bedoel je met Univerity gardens en waar liggen die? (Nooit te laat om iets bij te leren over Leuven )

                    Comment


                    • #11
                      Re: Trouwreportage Leuven

                      Hey,

                      Allemaal heel fel bedankt!

                      Aan de bib, vaart en stadspark had ik ook al gedacht.
                      Zelfs ah kraakpand! Maar ik weet ook niet wat de mogelijkheden zijn om daar binnen te geraken. Donderdag ga ik nog eens op verkenning met de fiets door Leuven. Moest ik nog leuke plekjes tegenkomen, you guys will be the first to know!

                      Ps: Mooie trouwfoto's.

                      Nog meer locaties zijn steeds welkom

                      Kenny

                      Comment

                      Working...
                      X