Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D80: Dode pixel in 't scherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D80: Dode pixel in 't scherm

    Hello iedereen,

    'k ben vandaag naar Foto Konijnenberg in Turnhout geweest, en heb me een D80 + 18-135mm kit gekocht.
    Een B+W UV-filter, en een foto-tas, en 'k mocht terug richting Zelzate.

    Een prima toestel, echt een puur genot bij het maken van elke foto.
    De foto's zijn superdeluxe, geen dode pixels of iets dergelijks.

    'k Heb dan eens wat foto's in donkere omgevingen getrokken, en wat zag ik?
    Een blauw puntje, centraal bovenaan het display van m'n D80.
    'k Ben zeker niet in paniek, maar de winkel is dicht, en 'k zou graag eens willen weten wat er hieraan kan / zal gedaan worden.

    In elk geval, 't toestel is GLOEDNIEUW, en als ze het nu terugnemen voor 3 weken, zal ik toch niet zo tevreden zijn, ondanks de extreem goede service.

    'k Heb er tevens ook de 4 jaar garantie bijgenomen, kwestie van de eerste jaren geen onnodige kosten te moeten maken aan dergelijke problemen.

    Bedankt alvast.

    Met vriendelijke groet,
    Tom.
    Last edited by NiTroXiTy; 18 augustus 2007, 20:19.
    | Nikon D80 || Nikon AF-S 18-135mm DX || B+W UV Filter (67 E) || Sandisk SD 2048MB Ultra II || Manfrotto 055XDB statief + 804RC2 kop || Lowepro TLZ tas |

  • #2
    Re: D80: Dode pixel in 't scherm

    Sommige zaken opteren pas vanaf een aantal dode pixels een omruiling. Maar is dit midden in het scherm en is het toestel nog maar pas aangekocht. Dan zijn er ook zaken die dit kunnen omruilen. Mss heeft konijn wel een DOA-garantie op nikon producten en kan je een ander toestel afhalen.

    Even contact opnemen en je weet veel meer.

    Comment


    • #3
      Re: D80: Dode pixel in 't scherm

      Oorspronkelijk geplaatst door gerTos Bekijk bericht
      Sommige zaken opteren pas vanaf een aantal dode pixels een omruiling. Maar is dit midden in het scherm en is het toestel nog maar pas aangekocht. Dan zijn er ook zaken die dit kunnen omruilen. Mss heeft konijn wel een DOA-garantie op nikon producten en kan je een ander toestel afhalen.

      Even contact opnemen en je weet veel meer.
      Inderdaad, maar aangezien het nu weekend is, kan ik ze pas ten vroegste maandag weer bereiken, en 'k wou het gewoon al eens weten.

      Bedankt alvast.
      | Nikon D80 || Nikon AF-S 18-135mm DX || B+W UV Filter (67 E) || Sandisk SD 2048MB Ultra II || Manfrotto 055XDB statief + 804RC2 kop || Lowepro TLZ tas |

      Comment


      • #4
        Re: D80: Dode pixel in 't scherm

        Dit topic mag dicht.
        'k Heb zonder discussie een nieuwe D80 gekregen.
        Ik ben tevreden.
        | Nikon D80 || Nikon AF-S 18-135mm DX || B+W UV Filter (67 E) || Sandisk SD 2048MB Ultra II || Manfrotto 055XDB statief + 804RC2 kop || Lowepro TLZ tas |

        Comment

        Working...
        X