Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto typische fransmannen gezocht...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto typische fransmannen gezocht...

    Ik ben voor het vrouwke op zoek naar een foto waar een of meer typische parijzenaars/fransmannen opstaan. Ze moet namelijk een etalage maken, en heb half het internet al afgeschuimd ... helaas zonder resultaat.
    Ik heb geprobeerd om het haar uit te leggen, maar een beeld zegt nog steeds meer dan duizend woorden he, vandaar.
    Een aantal jaar geleden ben ik zelf ook in parijs geweest, helaas toen nog in mijn jaren van architectuurstudie, en toen waren mijn foto's meer architecturaal gericht...

    Wat zoek ik?
    Een foto waar een of meer fransmannen/vrouwen opstaan, liefst in "traditionele" outfit, dus met beret (zo'n typisch zwart mutske), op een terraske of zo. Foto's van die karikaturisten mag ook altijd.
    De foto's hoeven zeker geen hoge kwaliteit te hebben, en een copyright ter bescherming is geen enkel probleem. Het gaat er gewoon over om haar te kunnen laten zien wat ik haar probeer uit te leggen...

    Kan er iemand ons helpen?
    Canon 1Ds Mark III ~ Canon 1D Mark III ~ 17-40 f4 L ~ 24 f1.4 L ~ 35 f1.4 L ~ 85 f1.2 L ~ 70-200 f2.8 L IS ~ 100-400 L IS ~ 1000W Bowensflits ~ hoop strobist-materiaal
    http://www.eSVee.be/ | http://www.flickr.com/ | http://www.apertura.be/

  • #2
    Re: Foto typische fransmannen gezocht...

    Oorspronkelijk geplaatst door svleugels0602 Bekijk bericht
    Ik ben voor het vrouwke op zoek naar een foto waar een of meer typische parijzenaars/fransmannen opstaan. Ze moet namelijk een etalage maken, en heb half het internet al afgeschuimd ... helaas zonder resultaat.
    Ik heb geprobeerd om het haar uit te leggen, maar een beeld zegt nog steeds meer dan duizend woorden he, vandaar.
    Een aantal jaar geleden ben ik zelf ook in parijs geweest, helaas toen nog in mijn jaren van architectuurstudie, en toen waren mijn foto's meer architecturaal gericht...

    Wat zoek ik?
    Een foto waar een of meer fransmannen/vrouwen opstaan, liefst in "traditionele" outfit, dus met beret (zo'n typisch zwart mutske), op een terraske of zo. Foto's van die karikaturisten mag ook altijd.
    De foto's hoeven zeker geen hoge kwaliteit te hebben, en een copyright ter bescherming is geen enkel probleem. Het gaat er gewoon over om haar te kunnen laten zien wat ik haar probeer uit te leggen...

    Kan er iemand ons helpen?
    Google eens op Robert Doisneau of Eugene Atget of Henri Cartier-Bresson

    -M-
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Foto typische fransmannen gezocht...

      Kijk eens onder portret in ZW/W challenge op BD Groetjes G.

      Comment


      • #4
        Re: Foto typische fransmannen gezocht...

        verdorie net te laat ...ik zat de 15de in Parijs om foto's te maken.
        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

        Bezoek mijn foto's online

        Comment

        Working...
        X