Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 17-85 IS USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 17-85 IS USM

    Waar kan ik deze lens kopen aan de scherpste prijs en de beste service?
    Is het veilig om die lens online te kopen en met de post te laten bezorgen, ik dacht aan geheugenkaart.be, die kost daar 579€ met zonnekap en 3 jaar garantie, ik heb nog goedkoper gezien maar het is ver in Nederland.
    Dus met post of afhalen en testen?
    Van het testen heb ik niet veel verstand, moest iemand zich geroepen voelen om mee te gaan, laat maar iets weten
    Dreetje
    Last edited by Dreetje; 18 augustus 2007, 07:15.

  • #2
    Re: Canon 17-85 IS USM

    Mijn ervaring met geheugenkaart is in elk geval goed. Er zijn er die daar in totaal niet tevreden zijn maar dat is hier op het forum al besproken geweest.

    Wat betreft verzenden, dat ging bij mij heel vlot met geheugenkaart. Van de service heb ik evenmin klagen. Ik had een lens laten opsturen maar die bleek niet naar mijn voldoening. Ik mocht gaan omruilen. Mischien eerst informeren of die in stock is want zijn site is niet het van het in updates, maar dat ter zijde.

    Bij gelijk welke lens heb je altijd kans dat er een slecht exemplaar tussenzit. Als het kan dus zelf omgaan en effetjes testen. Het is natuurlijk niet altijd even makkelijk mij kost het meer dan een halve dag om daar eens naartoe te gaan.

    Steco
    Groetjes Steco

    Comment


    • #3
      Re: Canon 17-85 IS USM

      Zeer goede ervaring met geheugenkaar!!! Ik heb daar al mijn materiaal besteld en steeds ging dit gepaard met een goede service en een snelle levering aan huis!
      www.kdfotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: Canon 17-85 IS USM

        Ik heb ook nog nooit problemen gehad met geheugenkaart.be .
        Als de bestelde spullen in voorraad zijn (en dat is meestal zo), dan wordt er heel snel geleverd.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Canon 17-85 IS USM

          Ervaringen met 'geheugenkaart' ....?
          1,5 jaar (anderhalf jaar) geleden een reinigingssetje besteld (en op voorhand bankoverschrijving gedaan ) van meer dan € 90 ... nog steeds niks gezien ...
          Reageert ook niet meer na mails ... is blijkbaar "heel moeilijk" om betalingen op te sporen ... en leveren is blijkbaar niet aan de orde

          Conclusie: persoon is totaal onbetrouwbaar ... grote mond aan de telefoon, maar service ...???????

          www.dedycker.be

          Comment


          • #6
            Re: Canon 17-85 IS USM

            Bestel gerust bij Geheugenkaart hoor.
            Zelf heb ik al een bestelling of 5 gedaan, en telkens kreeg ik alles netjes binnen een week in de bus.
            Vaak al na twee dagen, wat behoorlijk snel is.

            Ik ben een tevreden klant, van mij hoor je geen slecht woord over die zaak
            www.bigducksix.be

            Comment


            • #7
              Re: Canon 17-85 IS USM

              Oorspronkelijk geplaatst door BigDuckSix Bekijk bericht
              Bestel gerust bij Geheugenkaart hoor.
              Zelf heb ik al een bestelling of 5 gedaan, en telkens kreeg ik alles netjes binnen een week in de bus.
              Vaak al na twee dagen, wat behoorlijk snel is.

              Ik ben een tevreden klant, van mij hoor je geen slecht woord over die zaak
              Ik heb nog bestellingen gekregen in de 24 uur. Ik ben heel tevredebn van geheugenkaart. Dat neemt niet weg dat er altijd eens wat fout kan lopen. Geen idee wat fout gelopen is bij Enrique.
              Groetjes Steco

              Comment


              • #8
                Re: Canon 17-85 IS USM

                Levering is vlot, service minder.
                Ik had mijn bestelling geplaats ( de zaterdag middag ), en heb de maandag middag betaald. Tot gisteren middag ( vrijdag ) niets gehoord, dan maar een mailtje gestuurd om te vragen of ze mijn betaling goed ontvangen hadden.
                Ik kreeg wel snel een reply dat ze mijn betaling ontvangen hadden en het pakketje verstuurd hadden.
                Enkele uren later stond het wel aan mijn deur.
                Een simpel mailtje a la "betaling ontvangen en bestelling wordt opgestuurd" ofzo mag wel, alle andere winkels doen het wel.
                Nu ja, bij alle internetshops is er altijd wel iets, iedereen heeft wel een slechte ervaring met een bepaalde shop.

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 17-85 IS USM

                  ik heb net mijn 17-85 usm IS ingeleverd bij konijn in turnhout; was maar 1 maand; je kan hem daar nu tweedehands kopen
                  full frame all the way

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 17-85 IS USM

                    Onderschatte lens...
                    Was twijfelachtig maar heb hem nu zelf en mijn exemplaar althans is zeer scherp, enkel de vervorming bij 17 mm; voor architectuur neeem je best een andere lens, of je moest dit softwarematig oplossen zoals ik doe.

                    Handig zoombereik!
                    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 17-85 IS USM

                      Geheugenkaart.be is zeer betrouwbaar en korrect.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 17-85 IS USM

                        Bedankt voor jullie reacties,
                        Ik bestel de lens deze week nog
                        Dreetje

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon 17-85 IS USM

                          Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                          Onderschatte lens...
                          Was twijfelachtig maar heb hem nu zelf en mijn exemplaar althans is zeer scherp, enkel de vervorming bij 17 mm; voor architectuur neeem je best een andere lens, of je moest dit softwarematig oplossen zoals ik doe.

                          Handig zoombereik!
                          Voor het minste vervorming (bv voor portet en architectuur ben je beter met een bereik van 100 mm heeft men me ooit verteld..
                          Verder nog niets van klagen gehoord over die lens.. vind het alleen wat jammer dat het een ef-s lensje is..

                          Grtzz
                          Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon 17-85 IS USM

                            Ook altijd maar halve bestellingen gehad. 1 keer is het 2e deel later gekomen (na aandringen), de 2e keer heb ik mijn canon lens blower heb ik nooit gezien (na herhaaldelijk emails te schrijven)...

                            Dus neen ik zou daar niet meer kopen.

                            Ik krijg wel een goede service van Cameranu.nl
                            Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                            Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon 17-85 IS USM

                              Oorspronkelijk geplaatst door Dreetje Bekijk bericht
                              Waar kan ik deze lens kopen aan de scherpste prijs en de beste service?
                              Is het veilig om die lens online te kopen en met de post te laten bezorgen, ik dacht aan geheugenkaart.be, die kost daar 579€ met zonnekap en 3 jaar garantie, ik heb nog goedkoper gezien maar het is ver in Nederland.
                              Dus met post of afhalen en testen?
                              Van het testen heb ik niet veel verstand, moest iemand zich geroepen voelen om mee te gaan, laat maar iets weten
                              Dreetje
                              Aan die prijs zal je de 15-85 bedoelen
                              (een 17-85 vind je tweedehands aan 100-150 EUR)

                              Ook al bij geheugenkaart (die zit nu in Zwitserland) gekocht, zeer scherpe prijs en snelle levering (maar zorg voor een goede communicatie)

                              Comment

                              Working...
                              X