Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zondag foto's nemen paardenshow met fz50

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zondag foto's nemen paardenshow met fz50

    zondag aanstaande ga ik foto's nemen van paardenshow buiten, dus de weersomstandigheden schat ik good in

    ik wil wel foto's nemen op hogere sluitertijd om de actie goed vast te houden , maar wil minder zicht krijgen van de achtergrond

    wat zijn de beste instellingen voor mijn fz50
    ik kan deze vast leggen in het toestel zo kan ik eens het een en ander uitproberen met kennis van de diehard 's hier op het forum


    thanx
    Panasonic FZ 150

  • #2
    Re: zondag foto's nemen paardenshow met fz50

    Tja.... Instellingen varieren he; afhankelijk van het weer, en afhankelijk van de opname die je wil maken.

    Als je wil dat de achtergrond onduidelijker wordt, zal je met een relatief grote diafragma-opening moeten werken. (Klein f-getal).
    Werken met een tele helpt ook om de achtergrond wazig te krijgen.

    Probeer ook eens met lange sluitertijd actie-foto's te maken, en ondertussen mee te bewegen met je fototoestel (zoek eens op 'pannen').
    Fotolog -DevLog

    Comment


    • #3
      Re: zondag foto's nemen paardenshow met fz50

      Ik zal er ook zijn zondag op de markt, met mijn kleine tele bij

      Met ej fz50 zou ik op iso 100 gewoon werken en F5,6 zal genoeg zijn. De FZ50 presteert goed bij goeie lichtomstandigheden hoor.
      Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
      http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

      Comment

      Working...
      X