Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Fotograaf die digitaliseerd omstreek brugge (middenformaat)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: Fotograaf die digitaliseerd omstreek brugge (middenformaat)

    Ken er iemand een fotograaf die digitaliseerd in de omstreek van brugge ??
    Voor het inscannen van kleinbeeld vind je nog veel fotografen, maar ik zou graag paar middenformaat negatieven willen laten inscannen !!

    Wie kan mij helpen ?? Alvast bedankt

    Que Pasa ?

  • #2
    Re: Gezocht: Fotograaf die digitaliseerd omstreek brugge (middenformaat)

    Echt Niemand ????

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: Fotograaf die digitaliseerd omstreek brugge (middenformaat)

      stap misschien eens binnen bij demey?

      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: Fotograaf die digitaliseerd omstreek brugge (middenformaat)

        langs de Torhoutsesteenweg zit een fotograaf die dat doet denk ik (met Kodak-uitrusting, niet ver van Missault-ijs, Volvo, ...) Hij is recent verhuisd in diezelfde straat. Recent ben ik er er geweest om van dia's foto's te maken, misschien kan hij dat. Of je moet eens bellen naar hem.



        r
        Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: Fotograaf die digitaliseerd omstreek brugge (middenformaat)

          Oorspronkelijk geplaatst door Que Pasa ? Bekijk bericht
          Ken er iemand een fotograaf die digitaliseerd in de omstreek van brugge ??
          Voor het inscannen van kleinbeeld vind je nog veel fotografen, maar ik zou graag paar middenformaat negatieven willen laten inscannen !!

          Wie kan mij helpen ?? Alvast bedankt

          Que Pasa ?
          Vraag het eens aan Dirk Demey in Brugge

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: Fotograaf die digitaliseerd omstreek brugge (middenformaat)

            Reginald Dwight langs de Torhoutsesteenweg zit een fotograaf die dat doet denk ik (met Kodak-uitrusting, niet ver van Missault-ijs, Volvo, ...) Hij is recent verhuisd in diezelfde straat. Recent ben ik er er geweest om van dia's foto's te maken, misschien kan hij dat. Of je moet eens bellen naar hem.



            r
            Tanx, zal zijn nummer eens opzoeken.
            Merci voor de reacties, maar de mey kon mij ook niet helpen zeiden de dames achter de ballie, juist kleinbeeld.

            Groeten Que Pasa?

            Comment

            Working...
            X